شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۲

اینترنت هوایی رایگان شد

دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 825280
یک شرکت هواپیمایی اعلام کرد که از ماه آینده اینترنت بی‌سیم رایگان را در پروازهای خود ارائه می‌کند.
اینترنت هوایی رایگان شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، شرکت هواپیمایی «دلتا» اعلام کرد که از ماه آینده ارائه اینترنت بی‌سیم رایگان را در پروازهای خود آغاز می‌کند؛ اقدامی که به باور کارشناسان صنعت حمل و نقل می‌تواند آغازگر دور تازه‌ای از رقابت بین شرکت‌های هواپیمایی باشد.

البته شرکت هواپیمایی «جت‌بلو» مدت‌هاست که پروازهای خود را به سیستم اینترنت بی‌سیم مجهز کرده و با وجود این که در زمینه ارائه پروازهای ارزان‌قیمت فعالیت می‌کند، مسافران پروازهای این شرکت می‌توانند به طور رایگان از اینترنت استفاده کنند.
https://jahannews.com/vdcc4pq4x2bqii8.ala2.html
jahannews.com/vdcc4pq4x2bqii8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اونا اینترنت هوایی رایگان عرضه میکنند آن وقت ما اینترنت لاک پشتی فیلتر شده
Iran, Islamic Republic of
اینو اولا" به لیبرالهای اصلاحاتچی بگو که سالهای سال در قدرت بودن و نتیجه مدیریتشون شده یه اقتصاد فلج و پول ملی بی ارزش و یه اینترنت به قول جنابعالی لاک پشتی!
دوما" به اون جماعتی بگو که خیلی راحت فریب بازیهای رسانه ای شبکه های معلوم الحالی همچون منوتوی بهائی و بی بی سی انگلیسی و عنترنشنال وهابی رو میخورن و بازیچه بی غیرتهای حرومخوری امثال علی کریمی و اون اردک زشت یعنی مصی علینژاد و ... شده و کف خیابونها به آشوب و غارت و آتش زدن روی میارن و دستشون رو به خون هموطنان خودشون آلوده می کنن .