جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
مدیرکل دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت:

هیچ کمبودی در تولید روغن موتور وجود ندارد

شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 825028
مدیرکل دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: چهار کارخانه اصلی تولیدکننده روغن‌موتور و همچنین تولیدکنندگان کوچک و متوسط این فرآورده، با قوت در حال تولید هستند. گفت: کارخانجات اصلی روغن موتور با قوت در حال تولید هستند و هیچ مشکلی از این بابت در کشور وجود ندارد.
هیچ کمبودی در تولید روغن موتور وجود ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، «محسن صفدری» مدیرکل دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: کارخانجات اصلی روغن موتور با قوت در حال تولید هستند و هیچ مشکلی از این بابت در کشور وجود ندارد.

مدیرکل دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: چهار کارخانه اصلی تولیدکننده روغن‌موتور و همچنین تولیدکنندگان کوچک و متوسط این فرآورده، با قوت در حال تولید هستند.

وی، مطرح شدن برخی مباحث درخصوص کمبود روغن موتور در فضای مجازی را ناشی از تلاش عده‌ای از عاملان توزیع برای فضاسازی افزایش قیمت‌ها متاثر از نوسانات نرخ دلار برشمرد.

این مقام مسئول وزارت صمت یادآور شد: آخرین بار خرداد ماه امسال افزایش قیمت برای محصولات تولیدکنندگان روغن موتور اعمال شد.
https://jahannews.com/vdccipq442bqix8.ala2.html
jahannews.com/vdccipq442bqix8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
با قيمت هاي نجومي البته كه هيچ كمبودي وجود ندارد !!!!!