پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کشف ۴۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در سقز

پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 824907
مامورین انتظامی این شهرستان موفق به کشف تعداد۲۸ قبضه سلاح وينچستر تاشو و ۱۵ قبضه سلاح شکاری و جنگی قاچاق شامل ۶ قبضه سلاح کلت کمری جنگی به همراه ۱۲ تيغه خشاب شدند.
کشف ۴۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در سقز
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، حجت الاسلام و المسلمین حسین حسینی اظهارکرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در نقاط مرزی استان، ماموران انتظامی شهرستان سقز با اقدامات اطلاعاتی و عملياتی موفق به کشف و ضبط تعدادی اسلحه و مهمات جنگی شدند .

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: با انجام اقدامات پيچيده اطلاعاتي و رصد شبانه روزی معابر مرزی در شرايط بسيار سخت و نامساعد جوی شهرستان سقز ، مامورین انتظامی این شهرستان موفق به کشف تعداد۲۸ قبضه سلاح وينچستر تاشو و ۱۵ قبضه سلاح شکاری و جنگی قاچاق شامل ۶ قبضه سلاح کلت کمری جنگی به همراه ۱۲ تيغه خشاب شدند.

وی افزود : در این راستا و با دستور دادستان عمومی و انقلاب سقز یک نفر از متهمین دستگیر و برای این فرد پرونده قضایی در دادگستری این شهرستان تشکيل شد
 
https://jahannews.com/vdchvkn6q23niwd.tft2.html
jahannews.com/vdchvkn6q23niwd.tft2.html
برچسب ها: کشف سلاح سقز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *