جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

قالیباف: ما مدیران باید قدرشناس این مردم باشیم

پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 824892
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم همواره نشان داده‌اند که قدرشناس هستند گفت: امید که ما مدیران نیز قدر این مردم را بدانیم و بدرستی به آنان انجام وظیفه کنیم.
قالیباف: ما مدیران باید قدرشناس این مردم باشیم
به گزارش جهان نيوز، قالیباف روز پنجشنبه پس از حضور در گلزار شهدای شهر کرمان و ادای احترام به شهیدان بویژه سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به شمار گسترده زائران مزار سردار دل‌ها اظهارداشت: مردم همواره نشان داده اند که انقلاب، رهبری و ایران‌شان را دوست دارند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی انسانی صادق و مخلص و سراسر زندگی او نیز پربرکت بود گفت: این عشق زحمات و اخلاص حاج قاسم در رفتار و زندگی اش بود که امروز اینگونه مردم خودشان به مزار وی می‌آیند.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مثل همه مردم دلداده جمهوری اسلامی که این روز‌ها بخاطر سردار سلیمانی که یک پاسدار واقعی، رزمنده و افتخار و عزت برای جهان اسلام بود، به اینجا می‌آیند برای زیارت مزار حاج قاسم در گلزار شهدا توفیق حضور پیدا کردیم.

وی ضمن تشکر از زائرانی که در این هوای سرد از سراسر ایران و خارج از کشور به اینجا آمده اند و نیز دست اندرکارانی که میزبان زائران هستند، اظهارامیدواری کرد که همه به گونه‌ای عمل کنیم که راه شهدا و امام شهدا را تحت رهبری مقام معظم رهبری پیش ببریم.
https://jahannews.com/vdcaoynau49nua1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaoynau49nua1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به عمل کار برآید
Iran, Islamic Republic of
در عمل قدرشناسی را نشان دهید....