شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۸

دبیرکلی آذر منصوری در حزب اتحاد ملت غیرقانونی است

پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 824853
آذر منصوری به دلیل محکومیت قضایی و محرومیت اجتماعی، صلاحیت حضور حتی به عنوان عضو موثر حزب اتحاد ملت را نداشته و ندارد و استعلامات قضایی وی منفی بود.
دبیرکلی آذر منصوری در حزب اتحاد ملت غیرقانونی است
به گزارش جهان نيوز، روزنامه اصلاح‌طلب هم‌میهن به سراغ محسن میردامادی از ژنرال‌های پشت پرده جبهه اصلاحات رفته و به نقل از او درباره آخرین انتخابات حزب تندرو اتحاد ملت نوشته است:

در ارتباط با موضعی که دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب درباره دبیرکلی خانم منصوری گرفته، باید بگویم کمیسیون ماده ۱۰ و وزارت کشور باید در حقیقت تسهیل‌کننده و کمک‌کننده فعالیت احزاب باشند و اگر به‌طور کلی وزارت کشور که عهده‌دار امور سیاسی در کشور است و احزاب با این وزارت‌خانه و کمیسیونی که در قانون تعریف شده است، سروکار دارند، بنای اینها همکاری و کمک به احزاب نباشد و بیشتر نقش مانع را ایفا کنند؛ عملا یعنی اینکه ما از احزاب هم مثل خیلی دیگر از مسائل در کشور یک اسم و شکلی داشته باشیم اما اگر فعالیت‌شان بخصوص در نقش منتقد هم باشد، اجازه فعالیت و کار نمی‌دهیم. نکته‌ای که در اینجا مطرح است، این است که افرادی که در جایگاه حقوقی قرار می‌گیرند (مثل مسئولی که در وزارت
کشور دارند) نباید دیدگاه‌ها و مواضع شخصی خود را در آن سِمت و پستی که در اختیار گرفته‌اند، دخالت دهند. این روشن است که الان، چهره‌های اصلی در وزارت کشور و اکثر افرادی که در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب حضور دارند، از افراد جریان مقابل اصلاحات هستند و سابقه آنها هم مشخص است. این افراد که الان در جایگاه حقوقی قرار گرفته‌اند، نباید موضع شخصی خود را اولویت دهند و براساس آن برخورد کنند.


ادعای برخورد سیاسی از سوی وزارت کشور در حالی از سوی اصلاح‌طلبان مطرح شده است که عبدالله مرادی دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفته است که آذر منصوری به دلیل محکومیت قضایی و محرومیت اجتماعی، صلاحیت حضور حتی به عنوان عضو موثر حزب اتحاد ملت را نداشته و ندارد و استعلامات قضایی وی منفی بود.

در حالی که اعضای این حزب به خوبی می‌دانند که انتخاب منصوری به عنوان دبیر کل غیر قانونی است، اما به دلیل هم‌گرایی با اغتشاشات روی تصمیم خود پافشاری می‌کنند، تردیدی نیست که حزبی چون اتحاد ملت می‌توانست از افرادی بدون سابقه کیفری برای تصدی دبیرکلی استفاده کند؛ اما دادن اختیار عمل به فردی کم توان چون منصوری اهدافی دیگر دارد! این نقاط اتصال در بیانیه‌های سریالی این حزب در آشوب‌ها قابل لمس است.

درباره «آذر منصوری» بیشتر بخوانید:
حجاب اجباری را لغو کنید، بازداشتی‌ها را آزاد کنید با مردم آشتی کنید
اعترافات دبیرکل غیرقانونی: نگاه اصلاح طلبان معطوف به قدرت است نه مردم
زنان به ورزشگاه بروند؛ در مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی هم بازی کنیم!
خانم اصلاح طلب به خون خبرنگار هم رحم نکرد
بالاتر از شهادت حاج قاسم هم نباید مانع مذاکره با آمریکا بشود
اگر از فرصت بایدن استفاده نکنیم مردم از کل حاکمیت رویگردان می‌شوند
https://jahannews.com/vdchmkn6x23ni6d.tft2.html
jahannews.com/vdchmkn6x23ni6d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عادل
Iran, Islamic Republic of
داخل خونه اش سگ داره و با افتخار هم اعلام می کنه و از اغتشاشگران و بی حجابی هم حمایت می کنه. دیگه واضحه عقاید این آدم چیه.
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز به نظرم شما خودتون واسه تک تک احزاب دبیرکل انتخاب کنید تا خیالت تون راحت شه...ایشون اعضا انتخاب کردند و رای گیری قانونی انجام شده است
Iran, Islamic Republic of
پرفسور خودت زدی به اون راه ها . طرف حزبش غیر قانونیه حالا دبیرکل غیر قانونی هم انتخای میکنه . اینا که قانون گراشون دنیا رو کسته بی قانونی به این اشکاری نوبره والله . اگه قبول ندارن که ظاهرا ندارن پس اعلام رسانه ای کردنشون دهن کجی به قانون و باید برخورد بشه و اگه قبول دارن این ادا بازی ها چیه ؟
Iran, Islamic Republic of
شما نگران نباش استاد همه چی درست میشه
Iran, Islamic Republic of
کسی که به قانون پای‌بند نباشد هیچ
وجه ی قانونی برای گرفتن مسئولیت ندارد
Iran, Islamic Republic of
مملکت حزب میخواد چکار
Iran, Islamic Republic of
ما خودمون بلدیم مملکتو اراده کنیم به حزب نیاز نداریم
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر غیر قانونی است چرا برخورد نمیشود قانونی هم در این مملکت وجود دارد