جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

خاندوزی از وزارت اقتصاد برکنار شد؟

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 824814
سخنگوی دولت: در مورد وزیر اقتصاد هیچگونه بحثی برای جابجایی مطرح نیست و هیچ برنامه‌ای در این زمینه وجود ندارد.
خاندوزی از وزارت اقتصاد برکنار شد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در مورد وزیر اقتصاد هیچگونه بحثی برای جابجایی مطرح نیست و هیچ برنامه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای توسعه ناوگان امداد و نجات هلال احمر، هیات دولت تصویب کرد که هزار شاسی ماشین آلات بدون پرداخت حقوق گمرکی وارد شود و از آنجا که امکان تولید دستگاههای مورد نیاز و آمبولانس در کشور وجود دارد، مقرر شد واردات آن به شکل خودروی کامل نباشد بلکه در داخل کشور مونتاژ و تجهیز شود.

سخنگوی دولت افزود: با درخواست وزارت راه و شهرسازی و در راستای سرعت بخشی به طرح ملی مسکن، با تصویب اساس‌نامه شهر جدید مهرگان در قزوین موافقت شد.

بهادری جهرمی ادامه داد: با توجه به خسارات ناشی از برف و یخبندان در زمستان سال گذشته و اعتبارات مورد نیاز برای مقابله با آفات، هیات وزیرات منابعی را برای این حوزه ها اختصاص داد تا از طریق سازمان برنامه و بودجه در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار گیرد.

وی از موافقت هیات وزیران با لایحه یادداشت تعهدات جمهوری اسلامی ایران در راستای کسب جایگاه دولت عضو در سازمان همکاری شانگهای خبر داد  و افزود: این لایحه با قید دو فوریت به آخرین مرحله از فرآیند عضویت تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
https://jahannews.com/vdceze8vejh8wvi.b9bj.html
jahannews.com/vdceze8vejh8wvi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
سرعت بخشی به طرح ملی مسکن، با تصویب اساس‌نامه شهر جدید مهرگان در قزوین موافقت شد
فقط قزوين ؟؟؟؟؟!!!!
ساير نقاط كشور چي ؟؟؟
طرح آمايش ملي سرزمين به كجا رسيد .؟؟؟؟