دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

دستگیری کارمند کلاهبردار نمایندگی فروش خودرو

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 824772
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری کارمند کلاهبردار یکی از نمایندگی‌های خودرو‌های خارجی خبر داد.
دستگیری کارمند کلاهبردار نمایندگی فروش خودرو
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: حسب گزارشات واصله، شکایت شکات و تجمع مالباختگان در مقابل نمایندگی موصوف؛ مشخص گردید احدی از کارمندان این نمایندگی به همراه همدستان خود مبالغ قابل توجهی در قبال فروش خودرو از شهروندان دریافت نموده و تاکنون خودرویی به مالکین تحویل داده نشده است.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های اولیه این متهم از حدود ۳۰۰ نفر از شهروندان مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان وجه نقد خارج از ضوابط و مقررات مربوط به نمایندگی دریافت نموده و سپس متواری شده است.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: به همین خاطر شکایت شکات تحت عنوان کلاهبرداری در یکی از شعب بازرپرسی دادسرای قزوین تشکیل و دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شد.

رجبی تصریح کرد: بر اساس اقدامات صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده، این کارمند کلاهبردار در یکی از شهرستان‌های مرزی شناسایی و دستگیر شد و تحقیقات و رسیدگی قضایی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خاتمه هشدار داد: شهروندان مراقب فعالیت شرکت‌های خودرویی و افراد سودجو در این حوزه باشند و برای ثبت نام و دریافت خودرو به نمایندگی‌های مجاز مراجعه و در چارچوب قوانین و مقررات اقدام نمایند، زیرا دریافت خودرو خارج از ضوابط امکان پذیر نیست و صرفاً در دام افراد فرصت طلب گرفتار می‌شوند.
https://jahannews.com/vdchqkn6i23niqd.tft2.html
jahannews.com/vdchqkn6i23niqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *