پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

چوپان دروغگو دستگیر شد!

سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۱۹
کد مطلب: 825299
فرمانده انتظامی دزفول گفت: کلاهبردار حرفه ای مسلح سکه تقلبی در دزفول دستگیر و یکهزار و ۸۰۰ سکه تقلبی از وی کشف شد.
چوپان دروغگو دستگیر شد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، سرهنگ روح اله گراوندی افزود: پس از وصول چند فقره شکایت مبنی بر کلاهبرداری مسلحانه از طریق سکه تقلبی توسط فردی با لقب گل محمد افغان (چوپان دروغ گو) در سطح کشور، بررسی موضوع و دستگیری وی بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و روش‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول ضمن اشاره به اینکه نامبرده دارای سوابق متعدد کیفری در جرائم خشن است، اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلت کمری، یکهزارو ۸۰۰ سکه تقلبی، ۲ دستگاه گوشی و یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مرتبط با کلاهبرداری‌های صورت گرفته کشف شد.

سرهنگ گراوندی با اشاره به وصول تعدادی پرونده از سراسر کشور در پلیس آگاهی بیان کرد: هموطنان مالباخته از سراسر کشور می‌توانند برای پیگیری پرونده‌های مفتوحه خود به پلیس آگاهی شهرستان دزفول مراجعه کنند.
https://jahannews.com/vdccopq4o2bqii8.ala2.html
jahannews.com/vdccopq4o2bqii8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بیشتر مردم ازروی سادگی در دام این افراد گرفتار می‌شوند اطلاع رسانیهای پلیس زحمتکش فتا ازطریق پیامک چنانچه دربعضی مواردانجام میشود و یا رسانه‌ های اجتماعی
میتواند از این نوع کلاه بارداری‌ها تاحد زیادی جلوگیری کند.