شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

خبرخوش وزیر نفت برای مردم سیستان و بلوچستان/ سهمیه سوخت سیستان و بلوچستان افزایش یافته است

سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 824582
وزیر نفت از افزایش سهمیه سوخت استان سیستان و بلوچستان با وجود گلایه نمایندگان این استان از کمبود سوخت در استان خبر داد و گفت: بیشتر از سال گذشته سوخت به این استان تخصیص داده‌ایم و سوخت مایع موردنیاز استان ۱۴ درصد بیشتر از سال گذشته تامین می‌شود.
خبرخوش برای مردم سیستان و بلوچستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، جواد اوجی وزیر نفت که روز گذشته در کمیسیون انرژی مجلس حاضر شده بود، گفت: جلسه امروز کمیسیون انرژی به طرح سوالات نمایندگان از اینجانب و مجموعه وزارت نفت اختصاص داشت که بخشی از سوالات نمایندگان درباره موضوع تامین بنزین و گازوئیل در استان‌های مرزی به‌ویژه سیستان و بلوچستان بود. این در حالی است که روزانه ۱.۲ میلیون لیتر بیشتر از سال گذشته سوخت به این استان تخصیص داده‌ایم و سوخت مایع موردنیاز استان ۱۴ درصد بیشتر از سال گذشته تامین می‌شود؛ ضمن آنکه سیستان و بلوچستان تنها استانی است که تجهیزات مربوط به احداث جایگاه‌های سی.ان.جی را به‌صورت رایگان در اختیار سرمایه‌گذاران آنجا برای ایجاد جایگاه قرار داده‌ایم و یک سری جایگاه‌های سیار برای رفع معضل سوخت‌رسانی در استان قرار داده‌ایم.

وی درباره کاهش سهمیه سوخت آزاد نیز توضیح داد: این کاهش سهمیه در سراسر کشور صورت گرفته است تا بتوانیم مصرف سوخت را مدیریت کنیم و همین اقدام به صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیون لیتر سوخت منجر شده است. البته مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان کمیسیون انرژی، نمایندگان سوال‌کننده و مدیران وزارت نفت به سیستان و بلوچستان برای بررسی وضعیت تامین سوخت از نزدیک سفر کند تا در ادامه دوباره موضوعات مطرح‌شده بررسی شود.

وزیر نفت با بیان اینکه در سال جاری پروژه‌های گازرسانی خوبی در این استان به بهره‌برداری رسیده است، مطرح کرد: در رابطه با نفت سفید نیز افزایش سهمیه نفت سفید مازاد استان مصوب شد.
https://jahannews.com/vdcg7t97xak9xn4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7t97xak9xn4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *