چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

ترامپ از دست جمهوری اسلامی در نمی‌رود

دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 824499
در بحث انتقام، هنوز دلمان از این جنایت خنک نشده است. آقای ترامپ از دست ما در نمی‌رود. ایشان و اصحاب ایشان و کسانی که در این ماجرا، در قتل شهید عزیز ما، فرزند ملت عزیز ما نقش داشتند، مورد تعقیب حقوقی، سیاسی، قضائی و غیره جمهوری اسلامی هستند.
ترامپ از دست جمهوری اسلامی در نمی‌رود
به گزارش جهان نيوز، ایرج مسجدی، سفیر سابق ایران ر در عراق با سایت جماران گفتگو کرده است که بخش هایی از آن را در ادامه خواهید خواند:

*یک انتقام بلافاصله و عکس‌العمل سریع لازم داشتیم که زدن پایگاه عین‌الاسد بود. عین‌الاسد مرکز نظامی و متعلق به امریکایی‌ها بود و شاید برای اولین بار در تاریخ اتفاق می‌افتاد که یک پایگاه نظامی توسط یک کشور دیگر که اعلام کند و بپذیرد این مسئولیت را همانطور که ترامپ مسئولیت شهید سلیمانی را به عهده گرفت، جمهوری اسلامی هم مسئولیت را با همه اتفاقی که ممکن بود بیفتد قبول کرد. این پایگاه را مورد حمله موشکی شدید قرار دادیم. این انتقام کوتاه‌مدت بود که نشان دهیم می‌توانیم بزنیم و می‌توانیم نابود کنیم و اگر این کار را نمی‌کنیم فکر نکنید توانایی نداریم. پیامی بود که به آقای ترامپ و نیروهای آمریکایی باید داده می‌شد که این توانائی را داریم هر امکان شما را در منطقه این چنین مورد حمله قرار دهیم، اما نمی‌خواهیم بین ما و شما جنگ راه بیفتد.

*این را بیان می‌کنم که جمهوری اسلامی ایران نمی‌خواهد با آمریکایی‌ها وارد جنگ شود و تصمیم سیاسی برای این موضوع ندارد. به نظرم آمریکایی‌ها هم جرأت جنگ با ایران را ندارند، چون می‌دانند این جنگ پرهزینه برای آنهاست و می‌ترسند این اتفاق رخ دهد و برای همین رویکرد اقتصادی، تحریم، فشار سیاسی، جو روانی، فضای مجازی را راه انداختند. دلیل بر ناتوانی نظامی آنها در مقابل با جمهوری اسلامی است.

*ایران قدرتمند با همه مشکلاتی که دارد، جلوی آن می‌ایستد. من نمی‌گویم در جمهوری اسلامی مشکل نداریم، اما محکم جلوی آمریکا ایستاده ایم و از حقوق خود نمی‌گذریم.

*در بحث انتقام، هنوز دلمان از این جنایت خنک نشده است. آقای ترامپ از دست ما در نمی‌رود. ایشان و اصحاب ایشان و کسانی که در این ماجرا، در قتل شهید عزیز ما، فرزند ملت عزیز ما نقش داشتند، مورد تعقیب حقوقی، سیاسی، قضائی و غیره جمهوری اسلامی هستند و تا زمانی که محاکمه نشوند ایران این پرونده را رها نمی‌کند. آزادی‌خواهان زیادی در دنیا هستند که به خون آقای ترامپ تشنه‌اند.

*بی‌پروا این نکته را بیان می‌کنم؛ دست آنها به هر شکلی برسد ترامپ را نابود می‌کنند و انتقام خون ابومهدی و شهید سلیمانی را از او می‌گیرند. چه زمانی این اتفاق می‌افتد؟ من نمی‌دانم، اما آقای ترامپ نباید فکر کند که می‌تواند از این جنایت و ماجرا شانه خالی کند و راحت از دست جمهوری اسلامی فرار کند.
https://jahannews.com/vdcdno0jnyt0xo6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdno0jnyt0xo6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *