جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۴

عزاداری بازیکن فوتبال در پارتی مختلط کریسمس!

دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 824432
روز گذشته خبر دستگیری یکی از بازیکنان فوتبال به همراه همسرش در پارتی مختلط شب و در حال مستی منتشر شد.
عزاداری بازیکن فوتبال در پارتی مختلط کریسمس!
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، «م. ق» بازیکن تیم فوتبال استقلال، چند روز پیش، وقتی پس از بازی فوتبال مقابل خبرنگاران قرار گرفت، گفت که «با این وضعیتی که توش هستیم، نمیشه زیاد در مورد فوتبال صحبت کرد و الان واقعاً دغدغه‌ام فوتبال نیست». این دیالوگ او همراهی با اهل آشوب برداشت شد که، چون آن‌ها به دلیل دستگیری‌ها و برخی اعدام‌ها ناراحت و عزادار هستند، دغدغه «ق» هم نمی‌تواند فوتبال باشد. با این حال روز گذشته خبر دستگیری او به همراه همسرش - و نیز سه فوتبالیست دیگر- در پارتی مختلط شب و در حال مستی منتشر شد. حضور او در جشن مختلط سالگرد ازدواج نشان داد که امثال او چطور از احساسات برخی افراد ساده‌لوح برای مطرح کردن خود به عنوان کسی که به فکر مردم است، سوءاستفاده می‌کنند. در مقابل دوربین ژست عزاداری می‌گیرند و در پشت پرده از شدت عزاداری و بدحالی در حال رقص و مستی دستگیر می‌شوند! گفته می‌شود علاوه بر او، چند نفر دیگر از دوستانش هم در این مهمانی دستگیر شده‌اند. آن‌ها البته روز گذشته آزاد شدند.

ماجرای عزاداری مقابل دوربین و جشن گرفتن در پشت پرده، تنها مربوط به این بازیکنان نیست. احسان کرمی، مجری سابق صداوسیما و مجری کنونی شبکه من و تو، همان اوایل آشوب‌های اخیر مدام از اینکه عزادارهستند، می‌گفت، اما با انتشار عکس و فیلم‌های او در مراسم عروسی یک خواننده، معلوم شد سطح عزادار بودن او برای مهسا امینی چقدر بوده است. علی دایی که همراه خانواده‌اش برای جام جهانی به قطر دعوت شده بود، از رفتن به این سفر امتناع کرد، چون معتقد بود اکنون حال مردم خوب نیست و باشد وقتی دیگر. اما در آستانه کریسمس خانواده‌اش راهی دوبی بودند که از میانه راه به دلیل ممنوع الخروجی بازگشتند. بسیاری از کسانی که در فضای مجازی ژست گرفتند که نباید جشن شب یلدا گرفت، یا با حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی مخالف بودند و مهمانی و دورهمی را هم بر مردم حرام می‌دانستند، در خفا آن را که برگزار کردند، هیچ، حتی کریسمس را هم جشن گرفتند.

بسیاری از فعالان مجازی برانداز روز گذشته با انتشار پیام در فضای مجازی، آغاز سال نوی میلادی را تبریک گفتند و دیگر عزادار نبودند. آن‌ها البته متوجه نبودند که در کنار شعار‌های ایرانی و آریایی بودن، تبریک سال نوی میلادی جایی نمی‌تواند داشته باشد.

در روز‌های گذشته برگزاری برنامه یک مدین در جزیره کیش باعث موج حمله مجازی براندازان علیه او شد که معتقد بودند در شرایط نامناسبی هستیم و او نباید برنامه طنز اجرا کند.

واقعیت این است که مردم در حال زندگی عادی خود هستند، مهمانی می‌روند، عروسی می‌گیرند، تفریح و مسافرت دارند، اما براندازان می‌خواهند بگویند حال همه بد است و همه با براندازی «زن، زندگی، آزادی» همراه هستند.

بهمن بابازاده، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب حوزه موسیقی، اخیراً در یک توئیت درباره جزیر کیش نوشت: «برای تهیه گزارش از کنسرت حسن ریوندی به کیش آمدم. گویا سال‌هاست برنامه‌های اینچنینی اجازه تصویربرداری ندارند. پذیرفتم...، ولی یک واقعیتِ میدانیِ عجیب؛ همه بلیت‌های چهار شوی خنده، پنج کشتی تفریحی و هشت رستوران موزیک زنده همزمان با شب دوم کنسرت ریوندی، تمام شده بود و نایاب بود! نایاب...»

در هفته‌های اخیر همچنین انیمیشن سینمایی لوپتو هم با شعار «شادی ساختنی است» در سینما‌های کشور به روی پرده رفت که با استقبال گسترده مردم مواجه شد. یک انیمیشن شاد که تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان فروش داشته است.

در واقع حال مردم بد نیست، اگر بانیان آشوب بگذارند.
https://jahannews.com/vdcaeynau49nuy1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaeynau49nuy1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشد تا کنون قانون شامل سلبریتی های فوتبالی و ورزشی و هنر پیشه و دانشجو و..... نشده....
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر.
واقعیت‌ها از پس پرده بیرون آمد ودرس خوبی شده برای آیندگان
Iran, Islamic Republic of
حالا می فهمم چرا تیم ایران در جام جهانی به جایی نمی رسه ...
Iran, Islamic Republic of
برای چی؟
Iran, Islamic Republic of
برای یک مشت بازیکن حاشیه ای.
Iran, Islamic Republic of
بفهم چرا بارندگی نیست و مردم از هوای آلوده دارند خفه میشوند....
سید
Iran, Islamic Republic of
با سلام
از جهان نیوز تشکر میکنم از اینکه ماهیت این افراد را بر ملا مکند.
Iran, Islamic Republic of
کاش اخذ مالیات از این راحت طلب ها را هم پیگیری کنید.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اینا ( سلبیریتی ها) نقد نشدند بخاطر همین پررو شدند.
Iran, Islamic Republic of
میگن قارون از خویشان. حضرت موسی ( ع.) خداوند ثروت بسیار بهش داد که کلیدهای این گنج ها رو نمی توانست جابجا کنید این مال و ثروت باعث طغیان قارون شده وبر علیه حضرت موسی ع. شورش کرد حضرت موسی نفرینش کرد خداوند هم قارون با تمام گنج هاش در زمین فرو رفت
حال و روز این فوتبالی های ما الهی به نفرین حضرت موسی دچار بشوند
Iran, Islamic Republic of
واقعاً کلمه «منافق» برای توصیف این افراد بسیار کلمه مناسبی هست
عبدالله
Russian Federation
لعنت بر منافق ...لعنت بر منافق ...لعنت بر منافق ....
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران راضی نیست یک ریال از پول بیت المال به اینها برای بازی در تیمهایی که بودجه از دولت میگیرند پرداخت شود .
Iran, Islamic Republic of
مگه نبايد حد اجرا بشه و بعد آزاد بشن ؟