جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

محسن هاشمی: توافق برجام با حمایت حاج‌قاسم صورت گرفت!

يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 824401
حاج قاسم شهید نه تنها در دوران حیات خود حتی یک بار هم از برجامِ روحانی حمایت نکرد بلکه درباره توطئه برجام و پشت پرده‌های شوم آن نیز رسما سخنرانی کرد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، محسن هاشمی بهرمانی، اخیراً در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایسنا پیرامون شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرده است:
"آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که از سال ۶۲ فرماندهی جنگ را برعهده گرفتند در عملیاتهای مختلف با حاج قاسم که فرماندهی تیپ ثارالله که بعدها به لشگر ثارالله کرمان تبدیل شد، آشنا شدند و ایشان را فرماندهی فداکار وصادق یافتند و بعد از جنگ نیز در دوره سازندگی به دلیل مشارکت در فعالیت‌های سازندگی استان کرمان و هم استانی بودن، ارتباط ایشان با رییس جمهور ادامه پیدا کرد و عمیق‌تر شد به نحوی که در خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، موارد مکرری از گزارش‌ها وجلسات با حاج قاسم که پس از دوره سازندگی نیز در قالب فرماندهی نیروی قدس با ریاست مجمع تشخیص مصلحت حفظ شد و عمیق‌تر گردید و تا پایان عمر ایشان ادامه یافت و با توجه به اینکه هر دو این شخصیت‌ها، چهره‌هایی میانه رو بودند و با افراط وتفریط مخالف بودند، همکاری این دو در بسیاری از مقاطع حساس نظیر مقاومت عقلانی در برابر رژیم صهیونیستی و توافق برجام که با حمایت حاج قاسم صورت گرفت، ادامه یافت و حتی بخاطر این حمایت حاج قاسم توسط افراطیون تخریب شد."

او در اظهارات خود همچنین اینطور مدعی می‌شود که سرمایه و اعتبار حاج قاسم نیز مانند سایر سرمایه‌های جامعه نظیر اسلام و اهل بیت و غرور ملی آسیب دیده است زیرا پس از تشییع میلیونی پیکرش، عده‌ای تلاش کرده‌اند که آن تشییع را به اسم خود و تایید عملکرد خود مصادره کنند!

*البته از پرورش یافته‌ی مکتب "دنیای فردا دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها" انتظاری جز همین نبود که حتی شهید مظلوم مردم ایران یعنی شهید سلیمانی را هم مصادره به مطلوب خود و جریان سیاسی متبوعش کند!

حاج قاسم شهید نه تنها در دوران حیات خود حتی یک بار هم از برجامِ روحانی حمایت نکرد بلکه درباره توطئه برجام و پشت پرده‌های شوم آن نیز رسما سخنرانی کرد.

همچنین ماجرای صحبت‌های محرمانه ظریف پیرامون رجحان میدان بر دیپلماسی هم اشاره غیر قابل انکاری دارد به اختلاف دیدگاه‌های حاج‌قاسم با دولت اعتدال.

فلذا اظهارات هاشمی مصداق اتمّ تقلا برای عوض کردن جای شهید و جلّاد است.

کنایه هاشمی در بحث آسیب دیدن اعتبار حاج قاسم به این دلیل که نظام اسلامی مراسم تشییع پیکر او را عامل حقانیت خویش برمی‌شمارد نیز در حالی است که اساسا جز همین هم نبود که حاج قاسم سرباز ولایت و مدافع جمهوری اسلامی است و به فضل الهی تا آخر هم در همین راه ماند و در همین راه شمشمیر زد و در همین راه هم در خون پاک خویش غلتید. فلذا طبعا وقتی مردم در مراسم تشییع چنین شخصیتی حضور پیدا می‌کنند یعنی راه او و هدف او را اثباتا تأیید کرده‌اند و آنچه در تشییع میلیونی پیکر شهیدِ ایران دیدیم؛ عملا یک رفراندوم بزرگ بود.

اینکه آقای هاشمی و دوستانشان توانایی تحمل این "انفجار نور" را ندارند البته از تألمات روزگار ماست.
https://jahannews.com/vdcgzt97qak9xt4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzt97qak9xt4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *