جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۴
سخنگوی سپاه:

با کوچک‌ترین خطا اسرائیل را نابود می‌کنیم

جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب: 824145
امروز نیرو‌های مسلح کشورمان به چنان قدرتی رسیده‌اند که دشمنان دندان طمع تجاوز نظامی را کشیده‌اند و می‌دانند اگر دست از پا خطا کنند، با نابودی رژیم متجاوز و غارتگر صهیونیستی مواجه می‌شوند.
با کوچک‌ترین خطا اسرائیل را نابود می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار رمضان شریف امروز در اجتماع بزرگ مردم قزوین که به مناسبت ۹ دی روز بصیرت در سبزه‌میدان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مبدأ به‌وجودآورنده فتنه ۸۸ که منتهی به ۹ دی شد و منشأ اغتشاشات اخیر یکی است و منشأ اغتشاشات اخیر همان منشأ ایجادکننده جنگ تحمیلی و گروه‌های ترویستی مثل منافقین، کومله، دموکرات و جیش‌الظم است.

وی اضافه کرد: امروز دشمن ما همان دشمن عنود همیشگی است که به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تجزیه کشور و از بین بردن سرمایه‌هایی است که در طول ۴۴ سال گذشته به همت مردان و زنان این سرزمین به وجود آمده است.

سردار شریف با بیان اینکه آرمان‌های انقلاب اسلامی همانند خورشید تابناک می‌درخشد و الهام‌بخش مردم جهان است، گفت: مسلمانان به داشتن رهبری مثل رهبر معظم انقلاب افتخار می‌کنند و آزادی‌خواهان جهان به داشتن فرمانده لایقی مثل قاسم سلیمانی افتخار می‌کنند. همه این‌ها از برکات انقلاب اسلامی است که به رهبری حضرت امام (ره) بنیان گذاشته شد.

وی ادامه داد: ما توانستیم به برکت خون پاک شهیدانمان بنیان‌های این انقلاب را مستحکم کنیم و امروز روی سکوی مستحکمی ایستاده‌ایم و دشمنان ما در نهایت ضعف هستند. این یک اغراق و شعار نیست و واقعیت موجود امروز جامعه ما است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خیانت برخی سلبریتی‌ها در حوادث اخیر گفت: اینکه می‌بینید رئیس‌جمهور آلمان با یک بازیگر پرخاشگر ملاقات می‌کند و می‌خواهد به کمک او و به خیال خود ما را آزاد کند یا اینکه رئیس‌جمهور فرانسه با یک خبرنگار خانم دون‌پایه ملاقات می‌کند و از آن طریق می‌خواهد مردم ایران را آزاد کند از عجایب تاریخ بشریت است.

سردار شریف افزود: از عجایب تاریخ بشریت است که رئیس گروهک ظالم منافقین که دستشان به خون ۱۷ هزار شهید آغشته است، با پمپئو می‌نشیند و پمپئو او را به عنوان رئیس‌جمهور مردم ایران معرفی می‌کند. این نشانه قدرت دشمن نیست، بلکه نشانه نهایت ضعف دشمن است و در واقع کف‌گیر دشمنان ما به ته‌دیگ خورده است. آن‌هایی که با الفبای سیاست آشنا هستند، می‌دانند که استحکام نظام جمهوری اسلامی بیشتر از آن چیزی است که این‌ها تلاش می‌کنند در فضای مجازی نشان دهند.

سخنگوی سپاه با یادآوری اینکه ۴۴ سال با آمریکایی‌های جنایتکار و صهیونیست‌های غارتگر و پلید و گاو‌های شیرده آن‌ها در منطقه دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، گفت: امروز آن‌ها در بدترین شرایط هستند و انقلاب اسلامی در بالنده‌ترین شکل ممکن است و این یک واقعیت میدانی است. آن‌ها به ما التماس می‌کنند که دست از توسعه منطقه‌ای خودتان بردارید.

سردار شریف اضافه کرد: ما مدعی نیستیم که هواپیمای بی‌سرنشین به روسیه دادیم، آن‌ها اصرار می‌کنند که پهپاد به روسیه ندهید و به ما می‌گویند که شما سرنوشت جنگ را تغییر دادید و موجب شکست تمام ناتو و غرب شدید. امروز از ما می‌خواهند که موشک نقطه‌زن به روسیه ندهیم، در حالی که تا دیروز جمهوری اسلامی ایران را کشوری بدون علم و فناوری می‌دانستند.

وی ادامه داد: امروز به برکت تلاش مجاهدانه فرزندان شما در نیرو‌های مسلح کشور به چنان قدرتی رسیدیم که دشمنان دندان طمع تجاوز نظامی به کشورمان را کشیده‌اند و می‌دانند اگر دست از پا خطا کنند، با نابودی رژیم متجاوز و غارتگر صهیونیستی مواجه می‌شوند و امسال در ۲۲ بهمن‌ماه صدای ملت را به گوش شما خواهیم رساند که کاخ‌های متزلزل شما به لرزه بیفتد.

سردار شریف یادآور شد: به محضر رهبر معظم انقلاب اعلام می‌کنیم که تا قطره‌ای خون در بدن ما وجود دارد، برای تحقق تدابیر ایشان سرازپا نخواهیم شناخت و دشمن این را خوب فهمیده است.

وی افزود: داعش را با اروپایی‌ها، آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و صعودی‌ها حمایت کردند، به تصور اینکه ۲ کشور سوریه و عراق را تجزیه می‌کنند، اما کاری از پیش نبردند و آنچنان خاروخفیف شدند که امروز بعضی از کسانی که دچار اشتباه راهبردی در برخورد با سوریه شدند، التماس می‌کنند که با بشار اسد یک ملاقات داشته باشند. انقلاب اسلامی الهام‌بخش است و رزمندگان جبهه مقاومت مظهر اقتدار امت اسلامی هستند.

سردار شریف ادامه داد: امروز به روزگار صهیونیست‌ها نگاه کنید که هیچ روزی نیست که آن‌ها در سرزمین‌های اشغالی با مشکلی مواجه نباشند. از ماه رمضان سال گذشته تاکنون هیچ روزی را نمی‌بینید که صهیونیست‌ها صبح را با آرامش به شب رسانده بودند و این یعنی قدرت جبهه مقاومت و میدان که فرزندان فلسطین و لبنان را در عرصه مبارزه با صهیونیست‌ها تبدیل کرده است.

وی یادآور شد: شما نمی‌توانید به ملت بزرگ ایران و انقلاب الهام‌بخش اسلامی ضربه‌ای وارد کنید، چرا که بنیان‌های این انقلاب بر پایه تعالیم متعالی قرآن، فرهنگ اهل بیت و فتوای مراجع تقلید شیعه بنیان گذاشته است.

سردار شریف تصریح کرد: از حاج قاسم سلیمانی سؤال کردم که داعش با این همه پول، امکانات و پشتیبانی تسلیحاتی و دیپلماسی داشت، چرا در مقابل جبهه مقاومت شکست خورد؟ حاج قاسم یک جمله گفت که رمز همه پیروزی‌ها در این یک جمله است. حاج قاسم گفت علت پیروزی ما آن است که یک مرجع تقلید متدین، اسلام‌شناس و جهان‌شناس رهبر ماست و ما بر پایه فتوای ایشان عمل می‌کنیم.

وی افزود: به همین خاطر دشمن در اغتشاشات نوک فلش حمله خود را به سمت رهبر معظم انقلاب گرفته است. چرا که دشمن همه شکست‌ها و ناکامی‌هایش را ناشی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌داند.
https://jahannews.com/vdcbaabwsrhb58p.uiur.html
jahannews.com/vdcbaabwsrhb58p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میثم
Russian Federation
اگر ترور و کشتن منابع انسانی مملکت،!!!!! خطا نیست اسمش پس چیه؟ دقیقا باید چیکار بکنن تا اسمش و بذارید خطا؟
Iran, Islamic Republic of
این همه خطا و غلط میکنند. چرا نابودش نمیکنید؟؟!!.
Iran, Islamic Republic of
بزنید شاید دلار بیاد پائین
Iran, Islamic Republic of
چرا باید اسرائیل خطا کند که نابود بشود اول و اینکه مگر اسرائیل تا حالا کم خطا کرده دوم و اینکه چرا باید بگذاریم این نابکار خطا کند تا نابود شود خطا کردن یعنی ضرر زدن به کشور و خسارت وارد آوردن به کشور پس بهتر است قبل از اینکه خسارت وارد کند نابود شود