سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۳

بایدن باز هم اوکراین و ایران را قاطی کرد/ گافی که زلنسکی را میخکوب کرد +فیلم

پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 823385
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در یک‌ اشتباه لفظی به جای به کار بردن «مردم اوکراین» از «مردم ایران» استفاده کرد.
بایدن باز هم اوکراین و ایران را قاطی کرد +فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از همشهری آنلاین، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) در کنفرانس خبری مشترک با همتای اوکراینی خود، بار دیگر بجای «مردم اوکراین» گفت «مردم ایران». 
 
در ویدئوی منتشر شده از سخنان بایدن، او می‌گوید «برای اطمینان از این که دولت اوکراین می‌تواند به ارائه خدمات اساسی اولیه به مردم ایران ادامه دهد...»؛ گافی که برای لحظاتی زلنسکی را میخکوب می‌کند. 
رئیس جمهور آمریکا پیش‌تر هم اسفند ۱۴۰۰ در سخنرانی سالانه در کنگره آمریکا، در یک‌ اشتباه لفظی به جای به کار بردن مردم اوکراین از مردم ایران استفاده کرد.
 
بایدن از زمان ورود به رقابت انتخاباتی سال ۲۰۲۰ از سوی رقیبش دونالد ترامپ به نداشتن سلامت جسمی و ابتلا به زوال عقل متهم شده است. نتایج نظرسنجی‌های مختلف در آمریکا نیز حاکی از نگرانی اکثریت آمریکایی‌ها از وضع سلامتی بایدن است.

گاف‌های کلامی متعدد بایدن، سُر خوردن از پله‌های هواپیما، افتادن از دوچرخه در برابر دوربین‌های خبری و چند بار دست دادن با شخصیتی خیالی، از جمله اتفاقاتی است که گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ۸۰ ساله آمریکا را تشدید کرده است.
https://jahannews.com/vdcg7w97nak9xw4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7w97nak9xw4.rpra.html
برچسب ها: گاف آمریکا ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر در موارد بسیار مهم و حیاتی قاطی نکنه، اشکالی ندارد!
Iran, Islamic Republic of
عقب مونده از روی متن هم میخونه گاف میده!!!!
Iran, Islamic Republic of
. این بنده خدا (اگر لایق بنده خدا بودن باشد که نیست) احتیاج به استراحت مطلق و بازنشستگی دارد.