يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

وداع گزارشگر معروف در شب قهرمانی دشمن

دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 822934
گزارشگر معروف برزیلی در شب قهرمانی آرژانتین از دنیای گزارش خداحافظی کرد؛ او راوی دو قهرمانی آخر کشورش در جام جهانی است.
وداع گزارشگر معروف در شب قهرمانی دشمن
به گزارش جهان نيوز به نقل از  ورزش سه، مسی و امباپه تنها شخصیت‌های مهم فینال جام جهانی 2022 نبودند. حداقل برای برزیلی‌ها؛ جایی که گالوائو بوئنو توجه همه فوتبالدوستان این کشور را در پایان قهرمانی تاریخی آرژانتین به سمت خود جلب کرد. او بعد از 41 سال گزارش برای تلویزیون کشور برزیل، با این حرفه خداحافظی کرد.

بوئنو، صاحب صدایی است که روی بزرگترین افتخارات فوتبالی برزیل در طول دهه های اخیر شنیده شده است. طلایی پوشان طی 20 سال اخیر هیچ گاه قهرمان جام جهانی نشده اند اما این گزارشگر کهنه کار که فینال آرژانتین – فرانسه آخرین گزارش او بود، سابقه گزارش دو قهرمانی کشورش در سال های 1994 و 2002 را دارد.

برزیلی‌ها و خود گالوائو خیلی دوست داشتند تا این صدای ماندگار با گزارش قهرمانی شاگردان تیته در جام جهانی قطر به حرفه خود پایان دهد اما از بد ماجرا او در آخرین تجربه کاری خود، قهرمانی دشمن را گزارش کرد.
https://jahannews.com/vdcfm0dcjw6d01a.igiw.html
jahannews.com/vdcfm0dcjw6d01a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر چند برزيل و ارژانتين در فوتبال رغيب يكديگرند لاكن هرگز مردم اين دو كشور با هم دشمن نبوده و چه بسا خيلي از مردم برزيل از قهرماني ارژانتين مقابل فرانسه خيلي خيلي هم خوشحال شده باشند