پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

معتادان بیشتر چه موادی را مصرف می‌کنند؟

يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 822810
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور درباره مصرف مواد سنتی و صنعتی گفت: براساس آمار، ترکیب "هروئین و شیشه" بیشترین مواد مخدر مصرفی در کشور است.
معتادان بیشتر چه موادی را مصرف می‌کنند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، فرهاد اقطار؛ معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با تسنیم، درباره مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی در کشور  اظهار کرد: بر اساس بررسی‌ها و مشاهدات انجام شده، در سال 95  به لحاظ نوع ماده مصرف، تریاک 53.2 درصد از مواد مصرفی را در کشور تشکیل می‌داده و بعد از آن شیشه و کریستال 8.1 درصد، هروئین 7.1 درصد، شیره تریاک و حشیش 6.5 درصد، بیشترین موادی بودند که مصرف شده است.

وی با اشاره به بیشترین آمار مواد مصرفی معتادان گفت: براساس گزارشی که از میزان مراجعه معتادان به مراکز درمانی بهزیستی در سال 1401  تهیه شده است، ترکیب "هروئین و شیشه"، هروئین به صورت مجزا و شیشه به تنهایی بیشترین آمار مواد مصرفی توسط معتادان اعلام شده است.
 
https://jahannews.com/vdcizravut1arv2.cbct.html
jahannews.com/vdcizravut1arv2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *