شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۳

شاه جدید انگلستان در حال مرگ است؟

جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب: 822579
پادشاه جدید، هشدارهای تلخ را نادیده می گیرد و پس از یک عمر انتظار برای نشستن بر تخت پادشاهی، سخت تلاش می کند تا مهر خود را بر سلطنت حک کند.
شاه جدید انگلستان در حال مرگ است؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، یک گزارش که اخیرا منتشر شده ادعا می کند که پادشاه چارلز سوم ممکن است آنقدر زنده نباشد که رسماً در یک مراسم جشن تاج گذاری کند، زیرا او مخفیانه بر اثر عارضه قلبی کشنده در حال مرگ است.

منابعی به مجله گلوب اطلاع داده‌اند که پزشکان به شاهزاده ویلیام دستور دادند که هر لحظه در کنار پدر حاضر و آماده به دست گرفتن تاج و تخت باشد، زیرا شاه چارلز سوم "یک ضربان قلب از مرگ فاصله دارد." پادشاه جدید، طبق گفته مجله، هشدارهای تلخ را نادیده می گیرد و پس از یک عمر انتظار برای نشستن بر تخت پادشاهی، سخت تلاش می کند تا مهر خود را بر سلطنت حک کند.
 

این نشریه ادعا کرد که پادشاه "غم زده" چارلز سوم در یک تور طوفانی هفت روزه و طوفانی 2000 مایلی در دور و اطراف انگلستان حاضر شد تا نشان دهد که پس از مرگ ملکه الیزابت دوم توانایی تصاحب تاج و تخت را دارد.

با این حال، انتشار عکس‌های ترسناک از انگشتان متورم شاه چارلز سوم که به «انگشت سوسیسی» معروف شده، این نگرانی را دوباره ایجاد کرد که سلامتی او در مسیر مارپیچ خطرناک رو به پایین است. به گزارش گلوب، پزشکان به پادشاه جدید هشدار می دهند که او در آستانه ایست قلبی کشنده قرار دارد و ظاهراً علائم خطر را نادیده می گیرد.
 

دکتر استوارت فیشر، متخصص داخلی مستقر در نیویورک، به مجله گلوب گفت:
"بیماری که باعث تورم او می شود اِدِم نامیده می شود. احتباس آب اضافی باری بر قلب است. قلب ضعیف نمی تواند به طور طبیعی پمپاژ کند و مایع به داخل رگ ها برگشته و در رگ ها اختلال ایجاد می کند. به آن نارسایی احتقانی قلب می گویند."
 

یک پزشک ناشناس نیز به گلوب گفت:
"تورم دست ها و پاها هر دو نشانه نارسایی سلامتی هستند."
به گفته این مجله، افراد درون کاخ همچنین این دغدغه را دارند که دو بار درگیری چارلز سوم با کووید-19 عوارض خود را به جا گذاشته و خشم بی‌نظیر اخیر او(که یک نمونه آن خشم شدید از نشت جوهر خودنویس بود که ویدئوی آن منتشر شد) فشار خون او را به سطوح مرگبار افزایش داده است.
 
 
یکی از درباریان سطح بالا، به مجله گفته است:
"چارلز در طول مراسم طولانی تشییع جنازه ملکه و مراسم دفن خصوصی او خونسردی خود را حفظ کرد، اما پشت درهای بسته کاخ، این خونسردی را از دست داد. به من گفته می شود که او یک فروپاشی عاطفی آتشین داشته است و به همسرش کامیلا می گوید: زندگی جدیدش برایش خیلی زیاد بود. او از آنچه به عنوان پادشاه در پیش دارد، خسته و وحشت زده بود - و گفت که نمی تواند با آن کنار بیاید. واضح است که چارلز روی لبه چاقو زندگی می کند و هر لحظه ممکن است منفجر شود."

همین فرد پیش‌بینی کرد:
"حکومت او یکی از کوتاه‌ترین دوره‌های 200 سال اخیر خواهد بود. او به شدت تلاش می‌کند تا سلامتی ضعیف خود را حفظ کند و مانند جانشینی قوی برای مادر شگفت‌انگیزش، الیزابت به نظر برسد. امادر واقع، اینده او تاریک به نظر می رسد. به شاهزاده ویلیام هشدار داده شده است که در یک لحظه آماده به عهده گرفتن وظایف پادشاه باشد."
 

پادشاه چارلز سوم هنوز درباره این گزارش‌ها، که او قدمی تا مرگ فاصله دارد، اظهار نظر نکرده است. همچنین ذکر این نکته مهم است که پزشکانی که در گزارش گلوب نظر داده‌اند، شخصا چارلز را معاینه نکرده اند و صرفا بر مبنای علایم نظر داده‌اند.

بنابراین، پیروان مشتاق پادشاه جدید بریتانیا می توانند این دعاوی را، تا زمانی که صحت آن‌ها تایید نشده، صرفا هیاهوی رسانه‌ای در نظر بگیرند.
https://jahannews.com/vdca0unao49num1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0unao49num1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
به درک. خدا نسل این آنگلو ساکسون های نجس را از روی زمین جمع بکند. البته نوکرهای داخلی این ملعون عزادار میشوند که اونهم به درک.
سید
Iran, Islamic Republic of
انشالله هر چه زودتر خودش و نسلش نابود بشه
Iran, Islamic Republic of
امین