چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۳

۴۰۰ اغتشاشگر به حبس محکوم شدند

سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 822294
در جریان رسیدگی‌ها به پرونده‌های اغتشاش‌گران در استان تهران، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۵ تا ۱۰ سال، ۸۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۲ تا ۵ سال، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس تا ۲ سال و ۷۰ نفر به مجازات‌های جریمه نقدی محکوم شدند.
۴۰۰ اغتشاشگر به حبس محکوم شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، علی القاصی مهر در بازدید حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه از مراجع و مراکز قضایی، دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ارائه گزارشی از روند رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشات اخیر در استان تهران پرداخت و گفت: از ابتدای شروع آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر، شعب ویژه‌ای در دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران و شهرستان‌های استان تهران، برای رسیدگی به پرونده‌های این حوزه اختصاص یافتند.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: درجریان رسیدگی‌ها به پرونده‌های عناصر اغتشاش‌گران در استان تهران، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۵ تا ۱۰ سال، ۸۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۲ تا ۵ سال، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس تا ۲ سال و ۷۰ نفر به مجازات‌های جریمه نقدی محکوم شدند.
 
https://jahannews.com/vdceow8vejh8wwi.b9bj.html
jahannews.com/vdceow8vejh8wwi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای این جنایتکاران، پرونده های امنیتی درست کنید و تا آخر عمرشان آنها را تحت نظر بگیرید، حتی نفسهایشان را بشمارید و ممنوع الخروجشان کنید. از رحمی که در دهه ۶۰ به منافقین شد و گول توبه های دروغینشان را خوردید و آزادشان کردید، درس بگیرید. این منافقین دهها و صدها و هزاران بار از آن منافقین، خطرناکترند. حتی خانواده هایشان نیز خطرناکند.
Iran, Islamic Republic of
این نحوه مجازات ها را محکم حفظ کنید و تحت تاثیر خزعبلات هیچ احدالناسی قرار نگیرید
فقط احکام الهی و امنیت ملی را لحاظ کنید
Iran, Islamic Republic of
زندانی بر این جرما باید بی مرخصی و عدم دلسوزی باشه