دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
حضور هیئتی از سوی دفتر رهبر انقلاب در سیستان و بلوچستان؛

حاج علی اکبری: برای ابلاغ سلام و ناراحتی رهبرانقلاب از حوادث پیش آمده، آمده‌ایم/ دیدار مولوی عبدالحمید با نماینده رهبر انقلاب/ دیدار و دلجویی از خانواده شهدا، جانباختگان و مجروحان +فیلم و تصاویر

يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 818809
هیئت اعزامی از سوی دفتر مقام معظم رهبری شب گذشته از طریق فرودگاه زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شدند.
حاج علی اکبری: برای ابلاغ سلام و ناراحتی رهبرانقلاب از حوادث پیش آمده، آمده‌ایم/ دیدار مولوی عبدالحمید با نماینده رهبر انقلاب/ دیدار و دلجویی از خانواده شهدا، جانباختگان و مجروحان +فیلم و تصاویر
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام‌ حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام‌ مهدوی مهر و حجت‌الاسلام لطفیان به عنوان هیئت اعزامی از سوی دفتر مقام معظم رهبری با استقبال نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد استان شدند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در ابتدای حضور در استان اظهار داشت: خدا را شاکریم که از سوی دوست برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان و بلوچستان برسانیم و اندوه و ناراحتی ایشان را از حوادثی که اتفاق افتاده و تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته‌اند و تدابیر تکمیلی را با شخصیت‌های استان و گروه‌های مختلف در میان گذاشته و از عزیزانی که در این حوادث، شهید، جانباخته، جانباز و مجروح شده‌اند دیدار خواهیم داشت و از آن‌ها دلجویی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: البته در این ایام نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مسیرهایی را دنبال کرده‌اند اما این تدبیر ویژه مقام معظم رهبری می باشد و امیدواریم منشا خیر و برکت باشد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدوی مهر دبیر هیئت امنای جامعه المصطفی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت از دیگر اعضای این هیئت هستند.


دیدار نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری با خانواده شهدای امنیت در زاهدان

دانلود فیلم

دیدار مولوی عبدالحمید با نماینده رهبرمعظم انقلاب
مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان با حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رئیس ستاد ائمه جمعه و نماینده رهبر معظم انقلاب دیدار کرد.
در این دیدار که با حضور علما و سران طوایف سیستان و بلوچستان برگزار شد، پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در سیستان و بلوچستان بحث و بررسی شد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری در این دیدار تصریح کردند: با هدف ابلاغ سلام رهبری معظم  به زاهدان آمده‌ایم که پای درددل شما بنشینیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری امروز یکشنبه به همراه هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبری معظم انقلاب اسلامی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با نخبگان سیستان و بلوچستان
افرادی که بی گناه در حوادث زاهدان کشته شده اند، به تاکید رهبری معظم انقلاب شهید هستند

حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نماینده رهبر معظم انقلاب امشب در دیدار با نخبگان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بهتر از من به شرایط استان واقف هستید، مسایلی در برخی شهرستانها و به ویژه زاهدان رخ داده که مقام معظم رهبری را ناراحت و دغدغه مند کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: گزارش هایی به دفتر حضرت آقا ارسال شد، و پیرو آن حضرت آقا بنده و هییت همراه را اعزام کردند تا هم بررسی و هم دلجویی کنیم.

وی ادامه داد: برای شنیدن موارد و مسایل مردم سیستان و بلوچستان به این منطقه سفر کرده ایم، عجله ای برای برگشت به تهران نداریم و کامل شنوای درد دل های مردم هستیم.

وی  بیان کرد: به دستور رهبری معظم با مردم اهل سنت هم باید دیدار میداشتیم، امروز این دیدار انجام شد با طیف مختلف مردم اهل سنت در منزل یکی از سران طوایف صحبت شد، هنوز هم بخشی از موارد باقی مانده و ما شنوا هستیم.

حجت الاسلام حاج علی اکبری ادامه داد: افرادی که بی گناه در حوادث زاهدان کشته شده اند، به تاکید رهبری معظم شهید هستند، زیرا جامعه مبتنی بر عدالت است، در این قضایای اخیر کسانی واقعا به امنیت تعدی کردند، که باید با آنها قاطع برخورد و رسیدگی قضایی شود، فرقی نمیکند شیعه با سنی.

وی بیان کرد:کسانی دستگیر شده اند در. حوادث که در بین آنها افرادی هستند که باید مسیر قضایی را طی کنند اما کسانی هستند که مورد خاصی نداشتند که در بازداشت هستند اما آزاد خواهند شد.
 









 
حاج‌علی‌اکبری در دیدار با خانواده شهدای امنیت: حامل سلام رهبر معظم انقلاب به شما هستیم
 
حجت الاسلام حاج‌علی‌اکبری ظهر امروز در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان اغتشاشات اخیر در زاهدان اظهار کرد: خداوند شهیدان شما را دوست داشت که در حالت دفاع از کشور به دست افراد خبیث به شهادت رسیده اند و در بهترین بهشت روزی دارند. 

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: جریان شهید و شهادت به بخشی از فرهنگ کشور ما تبدیل شده است.

وی ادامه داد: حامل سلام رهبر معظم انقلاب به شما هستیم، و متقابلا سلام شما را منتقل خواهیم کرد.

حجت الاسلام علی اکبری بیان کرد: درخواست شما این بود که با مخلان امنیت کشور و افرادی که با حیثیت استان بازی می‌کنند، برخورد قاطع صورت گیرد که ان شاالله به موقع انجام خواهد. از همه مهمتر برخورد قاطع با دشمن اصلی مردم ایران اسلامی است، این شیطانک‌ها چیزی نیستند و به نوبه خودشان به مجازات خواهند رسید.

دانلود
https://jahannews.com/vdcbgwbw9rhb8wp.uiur.html
jahannews.com/vdcbgwbw9rhb8wp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *