چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۱
۱۷

روزنامه اصلاح طلب نگران اعتبار ایران اینترنشنال شد!

يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 818724
هم میهن و دیگر رسانه‌های همسو که طی سالیان دراز با اخبار و گزارش‌های جهت‌دار کوشیده‌اند، اعتبار رسانه ملی را نزد مخاطبان مخدوش کنند، اکنون نگران «اعتبار» این رسانه شده‌اند.
روزنامه اصلاح طلب نگران اعتبار ایران اینترنشنال شد!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه جوان نوشت: یکی از خبرنگاران صدا و سیما چند روز پیش در توئیتی نوشت: ۷ صبح از بازار بومهن فیلم گرفتیم به نام اعتصابات بازاریان کامیاران دادیم بی‌بی‌سی و اینترنشنال. اوناهم ذوق کردن بدون راستی‌آزمایی.

همانگونه که از محتوای این توئیت کوتاه پیداست، نویسنده خواسته به مخاطب بگوید که رسانه‌های ضد انقلاب لندن‌نشین، که از بودجه بن سلمان و بازمانده ملکه (چارلز) برخوردارند، از هر خبر و گزارشی که در مسیر اهداف تخریبی آن‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد، استقبال می‌کنند، بی آنکه درباره صحت و سقم آن تلاش کنند. در واقع در قاموس اینترنشنال و بی‌بی‌سی، چون هدف وسیله را توجیه می‌کند، هر وسیله‌ای ولو دروغ نزد آن‌ها مباح است.

واکنش برخی رسانه‌های داخلی به این توئیت، اما یکسان نبود. برخی رفتار این خبرنگار را تحسین کردند که توانسته گوشه‌ای از رفتار رسانه‌ای امپراتوری دروغ‌پرداز لندن‌نشین را افشا کند. رسانه‌های به اصطلاح اصلاح‌طلب، اما این رفتار چندان به مذاقشان خوش نیامد و از دریچه «اخلاق حرفه‌ای» به او تاختند که چرا دست به چنین رفتار غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی زده است!

روزنامه هم میهن تحت مدیریت غلامحسین کرباسچی توئیت خبرنگار صدا و سیما را «بسیار عجیب» توصیف کرده و پرسیده «اگر برخی از شهروندان را به جرم فرستادن محتوا برای این رسانه‌ها بازداشت کرده‌اند چطور قانون برای همه یکسان نیست؟» هم میهن، اما انگار متوجه نیست که فیلم ارسالی فقط برای اثبات دشمنی رسانه‌های ضد انقلاب است و البته فرستنده اکنون با صراحت اعلام می‌کند که چنین کاری کرده و این تفاوت بسیاری دارد با خبرنگاری که تحت آموزش‌های مجازی و حضوری ضد انقلاب در پراگ و جا‌های دیگر قرار گرفته و عملاً مزدور آن‌ها شده است.

هم میهن و دیگر رسانه‌های همسو که طی سالیان دراز با اخبار و گزارش‌های جهت‌دار کوشیده‌اند، اعتبار رسانه ملی را نزد مخاطبان مخدوش کنند، اکنون نگران «اعتبار» این رسانه شده و اضافه کرده: «راه اثبات دروغگویی رسانه‌های دیگر این است که صدا و سیما راستگو و حقیقت محور باشد. به عبارتی راه اثبات خلاف‌گویی رسانه‌های دیگر وجود یک رسانه راستگو در داخل کشور است. از این پس تا چه حد می‌توان به اعتبار خبرنگاران صدا و سیما، چون آمنه سادات ذبیح پور اعتماد داشت؟» گویی آن‌ها از اینکه ماهیت امپراتوری دروغ‌پرداز لندن‌نشین افشا شده، سراسیمه هستند وگرنه سابقه تخریبی آن‌ها علیه رسانه ملی، نگرانی درباره اعتبار آن را معنا می‌کند.
https://jahannews.com/vdchi6n6k23nzqd.tft2.html
jahannews.com/vdchi6n6k23nzqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
در صداقت صدا و سیما همین بس که به صراحت میگه برخی به اصطلاح اصلاح طلبان چشم و چراغ اسرائیل هستند
Iran, Islamic Republic of
موضع کرباسچی در خصوص نحوه فوت مهسا کاملا روشن و واضح است! چرا قوه قضائیه رسیدگی نمی کند؟
Iran, Islamic Republic of
ای مرجع قضایی / اقدام انقلابی
Iran, Islamic Republic of
صداوسیما تنها تریبون نظام است. ما از حجم بالای تبلغات تجاری در صداوسیما گله مند هستیم همین تبلغات بازرگانی موجب بی اعتمادی مخاطب می شود.
Iran, Islamic Republic of
بی‌بی‌سی و داعش اینترنشنال اگر عقبه داخلی خود که همکارانشون در روزنامه‌های زنجیره‌ای و اصلاح طلبان هستند نبودند هیچوقت نمیتونستن ادامه حیات بدن
Iran, Islamic Republic of
....
مطلع
Iran, Islamic Republic of
رسانه های معاند در 50 روز گذشته 38000 مورد اخبار دروغ پخش کردند و دیگه هیچ اعتباری ندارند.
Iran, Islamic Republic of
معلومه امنه سادات ذبیح پور بدجوری نقشه های بعضیا رو رو کرده که اینجوری بهش تیکه میندازن
Iran, Islamic Republic of
میدونین؟ این اصلاح طلبا همشون اخلاق مدار و حرفه‌ای هستند. این از روزنامه‌هاشون پیدانیست؟
hamed
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو درست گفت که اصلاح طلبان امید اسراییل هستند.اگر روزنامه های زنجیره ای غیر از این عمل کنند باید تعجب کرد.
Iran, Islamic Republic of
عنترنشنال ضایع شده کرباسچی در مقام وکیل مدافع ظاهر شده! ..
کاظم
Iran, Islamic Republic of
اقای کرباسچی عاقبت بیشتر از چند متر کرباس نمیتونی باخودت ببری !
.
Iran, Islamic Republic of
هرخبر گزاری اگر صداقت اش در گفتار حقایق مشخص شود خود به خود دارای اعتبار می شود و با فتوی یا تهدید هیچ چیز از آن کم نمی شود و بالعکس هم درست است
Iran, Islamic Republic of
.این جماعت برا رسیدن به قدرت وپول دست به هر کاری میزنند .
بهرام/اهواز
Iran, Islamic Republic of
......
United Arab Emirates
اصلاح طلب حیاکن
اینترنشنال و رها کن
United States
پول بیت المال را از این روزنامه قطع کنید.