پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

گفت و شنود/ زیر چرخ خیاطی!

يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 817996
این گزارش مستند خبر خوشی هم در خود دارد و آن، اینکه کفگیر دشمن علیه ایران اسلامی به ته دیگ خورده است وگرنه اگر اخبار ایران به نفعشان بود به انبوهی از دروغ متوسل نمی‌شدند.
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: خبرگزاری فارس گزارش مستندی از دروغ‌های ۵ شبکه ضدایرانی «‌بی‌بی‌سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و من‌وتو» تهیه کرده است.

گفتم: نتیجه چی بوده؟!

گفت: این گزارش مستند نشان می‌دهد که این ۵ رسانه فقط در فاصله ۴۶ روز درباره اغتشاشات اخیر بیش از ۳۸۰۰۰ خبر دروغ علیه ایران منتشر کرده‌اند.

گفتم: این گزارش مستند خبر خوشی هم در خود دارد و آن، اینکه کفگیر دشمن علیه ایران اسلامی به ته دیگ خورده است وگرنه اگر اخبار ایران به نفعشان بود به انبوهی از دروغ متوسل نمی‌شدند.

گفت: ایول! بی‌بی‌سی فارسی وابسته به دولت انگلیس، ایران اینترنشنال وابسته به دولت سعودی، صدای آمریکا و رادیو فردا وابسته به دولت آمریکا و من‌وتو وابسته به جریان بهائیت است. دشمنان تابلودار مردم ایران.

گفتم: یارو خواب دید از دنیا رفته و در برزخ به هرکس به‌خاطر هر دروغی که گفته است یک سوزن می‌زنند! پرسید از بابای من چه خبر؟ گفتند؛ پدرت چند سال است که زیر چرخ خیاطی است و حالا، حالاها باید بماند!
https://jahannews.com/vdchwqn6-23nzwd.tft2.html
jahannews.com/vdchwqn6-23nzwd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *