شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

جزئیات برنامه راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران

جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب: 817524
اجتماع عظیم ضد استکباری در روز ۱۳ آبان در تهران با سخنرانی رئیس جمهور برگزار می شود.
جزئیات برنامه راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران
به گزارش جهان نيوز، در تهران و تمامی استان‌های کشور از جمله در بیش از 900 شهر و بخش کشور، مراسم تظاهرات و راهپیمایی با شکوه 13 آبان برگزار خواهد شد. این مراسم در روز جمعه 13 آبان و از ساعت‌ 9:30 تا 11 صبح‌‌ مقابل لانه جاسوسی سابق امریکا واقع در خیابان طالقانی تقاطع خیابان شهید مفتح با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی برگزار خواهد شد‌. در این مراسم که با تلاوت قرآن کریم و اجرای سرود جمهوری اسلامی و سرود مرگ بر آمریکا، آغاز خواهد شد، قرائت بیانیه‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و اجرای سرود همگانی دانش‌آموزی و همچنین قرائت قطعنامه سراسری به‌عنوان آخرین مواضع ملت ایران ‌و سخنرانی پایانی را شاهد خواهیم بود. پس از اتمام مراسم، مردم حاضر در مراسم به‌سمت دانشگاه تهران، میعادگاه نماز جمعه راهپیمایی خواهند داشت.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه هماهنگی‌های اجرایی مراسم یوم الله ۱۳ آبان، با اشاره به فتنه انگیزی های عمال آمریکا طی هفته های اخیر که نقطه اوج آن را در جنایت حرم مطهر شاهچراغ(ع) شاهد بودیم، اظهار کرد: اهمیت برگزاری مراسم ضد استکباری در ۱۳ آبان مضاعف شد که باید همه دستگاه‌ها و تشکل‌های دینی و انقلابی پای کار آمده و برای بار دیگر انزجار و تنفر خود را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند.

وی گفت: مراسم ۱۳ آبان در تهران در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت‌الله طالقانی برگزار شده و از این مکان تا دانشگاه تهران راهپیمایی برگزار خواهد شد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: بر پایی غرفه ها و ایستگاه های تبلیغاتی و فرهنگی در طول خیابان آیت‌الله طالقانی تا دانشگاه‌ تهران از دیگر اقدامات امسال است که به دلیل تقارن با روز جمعه انجام خواهد شد و قطعا برای دانش آموزان که به همراه خانواده ها حضور پیدا می کنند جذاب خواهد بود و در حقیقت امسال اجتماع عظیم ضد استکباری در تهران شکل خواهد گرفت.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: سخنران مراسم ریاست جمهور خواهد بود.
 
وی عنوان کرد: در شهرستان های استان تهران نیز راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان به سوی میعادگاه های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد ۱۳ آبان استان تهران از دانش آموزان و جوانان خواست به دلیل تقارن ۱۳ آبان با جمعه به همراه خانواه های خود در مراسم شرکت کرده و از این اجتماع شکوهمند بهره مند شوند.
https://jahannews.com/vdcewf8vejh8zni.b9bj.html
jahannews.com/vdcewf8vejh8zni.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *