جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

واکنش سروری به دیوارنگاره‌های ولیعصر

يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 817269
نایب رئیس شورای شهر تهران، انتخاب موضوعاتی مرتبط با تقویت انسجام و وحدت ملی را بهترین راهکار برای اجرای طرح‌های تصویری دیوارنگاره‌ها دانست.
واکنش سروری به دیوارنگاره‌های ولیعصر
به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در گفتگو با مهر ضمن تاکید بر لزوم تعدد دیوارنگاره‌ها، بیان کرد: باید نسبت به فضای شهری دیوارنگاره تعبیه شود و در غیر این صورت دیوارنگاره به ضد خودش تبدیل می‌شود. توجه دقیق کارشناسی برای تعبیه مکان‌های جدید برای دیوارنگاره‌ها ضروری است. دیوارنگاره‌هایی در ابعاد دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) باید در محل تردد حداکثری مردم قرار داشته باشد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: پیش از اینکه نماینده مردم تهران در شورای شهر شوم هم بارها از موضوعات دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) تقدیر کرده‌ام.

وی با بیان اینکه دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) به موضوعاتی مرتبط با انسجام ملی می‌پردازد، تصریح کرد: به نظرم متولیان امر این مساله را در دستور کار داشته‌اند.

سروری در پایان با اشاره به اینکه همیشه دیوارنگاره‌های ولیعصر (عج) تأثیر مثبتی بر روی مردم داشته‌اند، تاکید کرد: نباید موضوعات جناحی، سیاسی و محلی در این سازه‌ها به نمایش گذاشته شود.
 
https://jahannews.com/vdcai0nao49n6u1.k5k4.html
jahannews.com/vdcai0nao49n6u1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نباید در دیوارنگاره میداو ولیعصر همواره پیام های سیاسی و اجتماعی باشد باید میان آنها پیام های خنثی مانند آثار هنری، نقاشی های کمال الملک و.... نیز نمایش داده شود تا نسبت به خود دیوارنگاره سوگیری در مخاطب ایجاد نشود.
Iran, Islamic Republic of
بحث تبلغات شهری بسیار مهم است، و باید با توجه به مخاطب هر محل تعیین شود.
نباید همان محتوایی که در جنوب شهر زده می شود برای دیوارنگاره شمال شهر استفاده شود.
Iran, Islamic Republic of
چرا دیوارنکاره میدان ولعصر یک بار از محتوای غیرسیاسی نگذاشته، هر چه بوده با انگیزه سیاسی؟!