شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

سخنگوی دولت: اعتراض‌ها باید شنیده شود

يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 816380
سخنگوی دولت با بیان اینکه اعتراض باید شنیده شود اما از مسیر اصلی پیشرفت کشور نباید خارج شد گفت: ایجاد اغتشاشات در ایران کاملا برنامه‌ریزی شده بود.
سخنگوی دولت: اعتراض‌ها باید شنیده شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، علی بهادری جهرمی در برنامه صف اول بیان کرد: درسال‌های اخیر سعی شد ایران به جایگاه تاریخی خود برگردد. برخی کشورهای همسایه حس کردند ایران جای آن‌ها را در نظم جهانی خواهد گرفت. این کشورها دنبال بهانه‌ای بودند تا کشور را در دست‌انداز بیاندازند.

سخنگوی دولت اظهار داشت: اگر امروز جایگاه درستی برای کشور ما رقم بخورد، طبیعتا فردا جوان ما جایگاه بالایی برای خود متصور خواهد بود؛‌ در غیر این صورت جوان باید مهاجرت کند.

وی گفت: قدرت‌های دنیا حس کردند جنگ‌های اقتصادی اثرگذار نیست. به همین دلیل به سمت جنگ اعتقادی و تحلیل‌های نادرست رفتند و از مشکلات کشور سواستفاده کردند.

بهادری جهرمی با بیان اینکه اعتراض باید شنیده شود اما از مسیر اصلی پیشرفت کشور نباید خارج شد گفت: ایجاد اغتشاشات در ایران کاملا برنامه‌ریزی شده بود.

سخنگوی دولت افزود: این حجم  اقدامات رسانه‌ای متحدانه درست بعد از یک اتفاق ناگوار در ایران این موضوع را نشان میدهد که ایجاد ناآرامی و اغتشاش در ایران برنامه ریزی شده بود و این موضوع کاملا بدیهی است.

وی تأکید کرد: اما اجرای این برنامه نیاز به پیش زمینه داشت که پیش‌زمینه‌های آن نیز ناراحتی‌های ده ساله‌ی مردم ایران از وضعیت خودرو، بهداشت و… بوده که این دولت قول حل آن را داده اما حل این مسائل زمان‌بر است.

بهادری جهرمی افزود: یکی از مسیرهای تجاری اساسی شمال به جنوب تقریبا راه افتاده است. با همین سرعت مسیرهای دیگر هم راه اندازی می‌شود.

سخنگوی دولت گفت: فرایند گرفتن مجوز با ثبت در سامانه مجوزها تسهیل شد و بیش از ۱۰۰ هزار مجوز برای نخبگان و کارآفرین‌ها صادر شده است.
https://jahannews.com/vdcdj90jzyt0fs6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdj90jzyt0fs6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *