يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

یک آمار عجیب از قتل های جنسی در انگلستان

دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۱۹
کد مطلب: 816345
گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد سال گذشته شمار زیادی از پرونده‌های قتل زنان و بیش از ۶۷ هزار پرونده تجاوز جنسی در انگلیس تشکیل شد.
یک آمار عجیب از قتل های جنسی در انگلستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، از لندن، پلیس انگلیس پس از بررسی‌های پزشکی قانونی اعلام کرد بقایای جسد کشف شده در فضای زیر شیروانی یک خانه در این کشور متعلق به دختر نوجوانی است که فوریه سال ۲۰۱۹ ناپدید شده بود.

پلیس انگلیس هویت بقایای جسد این دختر نوجوان را لیا کروچر اعلام کرد که فوریه سال ۲۰۱۹ برای عزیمت به محل کار از منزل خارج شد، اما هیچگاه به منزل در شهر باکینگهام شایر بازنگشت.

پلیس انگلیس پیشتر اعلام کرده بود مقتول، هفته‌ها پیش از قتل در اسارت یک مجرم جنسی تحت تعقیب بوده که چند ماه پس از مفقود شدن لیا کروچر خود کشی کرده است.

برادر این دختر جوان نیز چندی پس از ناپدید شدنش، از فرط ناراحتی اینکه چه بلایی سرخواهرش امده است دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد.

بنابر اعلام پلیس انگلیس، روزانه حدود ۲۰ گزارش از مفقود شدن افراد به ویژه کودکان دریافت می‌کند که هشتاد درصد انان پیدا می‌شوند، اما شماری از مفقودان مدت‌ها پس از ناپدید شدن یافت می‌شوند و شماری هم هرگز پیدا نمی‌شوند یا مانند لیاکروچر، جسدشان کشف می‌شود.

لیا تنها یکی از ده‌ها دختری است که طی سال‌های اخیر در انگلیس مفقود یا کشته شده اند.

گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد سال گذشته شمار زیادی از پرونده‌های قتل زنان و بیش از ۶۷ هزار پرونده تجاوز جنسی در انگلیس تشکیل شد، اما فقط ۱.۳ درصد از این پرونده‌ها به محاکمه و مجازات متجاوزان جنسی منجر شده است.
https://jahannews.com/vdceep8vnjh8zxi.b9bj.html
jahannews.com/vdceep8vnjh8zxi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *