پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

نهادهای حاکمیتی ما هنوز هم اهمیت رسانه‌ را نفهمیده‌اند

يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 816339
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: جریان دانشجویی انقلاب اسلامی باید به جای دفاع یا حمله مذبوحانه به عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی، کارنامه جمعی آن‌ها را بررسی کند.
نهادهای حاکمیتی ما هنوز هم اهمیت رسانه‌ را نفهمیده‌اند
به گزارش جهان نيوز، حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از ظهر امروز (شنبه ۳۰ مهر) در نشست پرسش و پاسخ با اعضای بسیج دانشجویی، با اشاره به برنامه‌ریزی شده بودن اغتشاشات اخیر، گفت: کاملا معلوم است که یک ائتلاف جهانی از آل سعود، آمریکا و رژیم صهیونسیتی تا تجزیه‌طلبان داخلی و سفارت‌خانه‌های چند کشور اروپایی برای این ماجرا کنار هم قرار گرفته بودند.

وی افزود: از آخوند متحجر شیعه لندنی تا مارکسیست‌ها و راست‌های سرمایه‌داری، مانند قطعات پازل در این ماجرا علیه جمهوری اسلامی کنار هم بودند.

رحیم‌پور ازغدی با اشاره به ضعف عملکردی رسانه‌ای در ماجرای اخیر، اظهار کرد: نهادهای حاکمیتی ما هنوز هم اهمیت رسانه‌ را نفهمیده‌اند و متوجه نیستند که الآن جنگ کلمات است و نوع ارائه مطلب و زمان آن، بسیار مهم است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: فحش‌های چاله میدانی در دانشگاه صنعتی شریف سابقه نداشته و از همین امر می‌شود فهمید که بحث یک مطالبه سیاسی و دانشجویی نیست و همین امر یک شکست بزرگ برای کسانی است که حرفی برای گفتن ندارند.

وی تصریح کرد: جریان دانشجویی انقلاب اسلامی باید به جای دفاع یا حمله مذبوحانه به عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی، کارنامه جمعی آن‌ها را بررسی کند؛ تفاوت نقد دانشگاهی با نقد کوچه و خیابان این است که در نقد دانشجویی باید علاوه بر انتقاد، راهکارهای اصلاح نیز ارائه شود.

رحیم‌پور ازغدی با بیان اینکه تمام کشورها خطوط قرمزی دارند که برخی از آن‌ها مشترک و برخی دیگر متفاوت است، اظهار کرد: در هیچ جای جهان نمی‌گذارند کسی که قانون اساسی و اصل نظام سیاسی را قبول ندارد، وارد حاکمیت شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه ما آماج سلطه رسانه‌ای غرب قرار گرفته‌ایم، گفت: سلطه رسانه‌ای غرب یک شبه به وجود نیامده ولی الآن با وجود فضای مجازی و نسل جوان، با یک مقدار، آموزش، خلاقیت و سواد، می‌توانیم از پس آن بر بیاییم.
https://jahannews.com/vdchx-n6w23nzxd.tft2.html
jahannews.com/vdchx-n6w23nzxd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


a[hu
Iran, Islamic Republic of
واقعا حرف ایشان درست است.