جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۶
معاون امنیتی وزیر کشور:

اغتشاشات رو به پایان است/ زاهدان آرام است/ خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید تحریک‌ آمیز بود

شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 816247
موضوع زاهدان مساله مستقلی است که ۱۵۰ نفر از اراذل به اموال عمومی و مغازه های حتی اهل سنت حمله کردند و اکنون آنجا آرام است.
اغتشاشات رو به پایان است/ زاهدان آرام است/ خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید تحریک‌ آمیز بود
به گزارش جهان نيوز، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی وزیر کشور در حاشیه همایش ملی پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال تسنیم درخصوص آخرین وضعیت شهرها و استان‌های کشور، بیان کرد: استان‌ها وضعیت خوبی دارند و چیزی به‌عنوان اغتشاش و ناآرامی در شهری نداریم و بعضاً تحرکات ایذایی در بعضی استان‌ها وجود دارد و در بسیاری از استان‌ها هم این تحرکات ایذایی هم نیست. ضمنا تجمعات مختصری در برخی دانشگاه‌ها هست که روند کاهشی دارد و اغتشاشات شهری مراحل پایانی خود را طی می‌کند؛ اوضاع کشور آرام است، هرچند دشمنان به‌شدت دنبال این هستند که آتش این موضوع را بر افروخته نگه دارند اما مسأله خاصی نداریم.

وی افزود: دشمنان هم روز چهارشنبه و هم امروز فراخوان داده بودند ولی آن رو اتفاقی رخ نداد و تا الان هم در هیچ نقطه‌ای از کشور تجمعی نداریم.

معاون امنیتی هم‌چنین درباره حوادث روز گذشته زاهدان گفت: خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید تحریک‌آمیز بود و متأسفانه بعد از خطبه‌های او حدود 150 نفر از اراذل و اوباش با سوء استفاده از صحبت‌های او به اموال مردم، خودروهای شخصی، مغازه‌های مردم و به اموال اهل سنت حمله کردند ولی به سرعت کنترل شده و اوضاع آرام شد.

وی افزود: اگر در خطبه‌ها مطالب تحریک‌آمیزی مطرح نمی‌شد، در زاهدان هم آرامش را شاهد می‌بودیم و متأسف هستیم در نمازجمعه که باید محل وحدت و آرامش مردم باشد، این سخنان مطرح شده ولی باید توجه بیشتری داشته باشند تا محل سوءاستفاده دشمنان، ضدانقلاب و جریاناتی که امنیت مردم و شیعه و اهل سنت و هر ایرانی را مورد هدف قرار داده‌اند نشود و نباید تبدیل به محلی برای سوءاستفاده شود.
https://jahannews.com/vdcfjvdcew6dy0a.igiw.html
jahannews.com/vdcfjvdcew6dy0a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....!!!!
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که مسببین این وضعیت یعنی اصلاح طلبان و سلبریتی ها به اشد مجازات نرسند ، آرامش نیز ممکن است خدشه دار شود.
Iran, Islamic Republic of
یک سری پول می گیرند و داد می زنند .
ناصر
Iran, Islamic Republic of
اون چیزی که من در زاهدان دیدم مخصوصا در پشت مصلای نماز جمعه بیشتر شبیه حمله داعش بود تا اعتراض به دولت ....