جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

سعودی‌ها به صنعاء رسید اما با هواپیمای غیرنظامی! +فیلم

يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 815654
اعلام سفر رسمی یک هیئت سعودی به صنعاء برای مذاکره با جنبش انصارالله هر چند با محوریت اسرا نشان می‌دهد که متجاوزان سعودی پس از هشت سال تجاوزات نظامی بیهوده توانستند به صنعاء برسند اما با هواپیمای غیرنظامی.
سعودی‌ها به صنعاء رسید اما با هواپیمای غیرنظامی!
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، اعلام سفر رسمی یک هیئت سعودی به صنعاء برای مذاکره با جنبش انصارالله هر چند با محوریت اسرا نشان می‌دهد که متجاوزان سعودی پس از هشت سال تجاوزات نظامی بیهوده توانستند به صنعاء برسند اما با هواپیمای غیرنظامی.

سعودی‌ها که فهمیدند هرگز قادر به درهم شکستن مقاومت ملت یمن و نمایندگان آنها در صحنه میدانی و نبرد مستقیم نیستند، در نهایت مجبور شدند برای رسیدن به صنعاء از هواپیمای غیرنظامی استفاده کنند.

همزمان با سفر هیئتی از سوی جنبش انصارالله به ریاض، هیئت سعودی هم به صنعاء سفر کرده بود که موضوع اصلی سفر این دو هیئت، مسئله اسیران اعلام شده است به طوری که «عبدالقادر المرتضی»، رئیس کمیته اسرا در جنبش انصار الله یمن در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشته بود، در چارچوب سازوکار مربوط به راستی آزمایی نتایج نخستین مرحله آزادی اسرا که آخرین دور آن در عمان برگزار و بر سر آن توافق شد، یک هیئت فنی از کمیته اسرا عازم عربستان شده است.

به گفته وی، متقابلاً یک هیئت فنی سعودی برای راستی‌آزمایی اسامی و مطابقت آنها با واقعیت وارد صنعا شده و این موضوع هیچ ارتباطی با هیچ بحث یا گفت‌وگوی سیاسی دیگری ندارد.

یمنی‌ها اخیرا رزمایش نظامی باشکوه و بی‌سابقه‌ای را برگزار کردند که نشان دهنده افزایش توانمندی دفاعی و نظامی آنها با وجود هشت سال نبرد نابرابر با ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی و مزدورانشان بود.
 
https://jahannews.com/vdcgnn97tak9q34.rpra.html
jahannews.com/vdcgnn97tak9q34.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اکبر
Romania
به یمن و شیعیان جنوب عربستان کمک کنید تا دیگر خیال فتنه در ایران را از سر بدر کنند عربستان باید تجزیه شود
Iran, Islamic Republic of
......
ت
...