پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

فلاحی‌پور: اعتراضات منجر به فضای ناامنی نشود

شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 815468
از نظر من ما باید به اعتراضات گوش دهیم اما از سوی دیگر نباید با اعتراض فضای ناامنی در جامعه ایجاد کنیم. ما می‌توانیم به حرف هم گوش کنیم و بدون خشونت و عصبانیت مشکلات را حل نماییم.
فلاحی‌پور: اعتراضات منجر به فضای ناامنی نشود
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، پرویز فلاحی‌ پور در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول کار خاصی نیستم، واقعیت امر پیشنهادات بسیار کم شده و به همین دلیل خانه نشین هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: طی ماه گذشته به دلیل ناآرامی هایی که اتفاق افتاده اکثریت پروژه ها تعطیل شده‌اند، امیدوارم هر چه سریعتر این مشکلات حل شود تا همه مردم بتوانند به زندگی عادی خود ادامه دهند.

فعالیت زیادی در فضای مجازی ندارم
فلاحی‌ پور درباره فعالیت خود در فضای مجازی اظهار کرد: من با وجود اینکه در فضای مجازی صفحه دارم اما در آن فعالیت زیادی ندارم، بیشتر سعی می کنم که درباره هنر و آثارم در این مکان صحبت کنم و در مورد مسائلی که در آنها صاحب نظر نیستم نظری نمی دهم.

بازیگر سریال شهرزاد در همین رابطه ادامه داد: طبیعتا هر فرد به اتفاقات پیرامون خود نگاه کرده و به آنها اهمیت می‌دهد اما اینکه من بخواهم نسبت به همه اتفاقات موضع گیری کرده و نظری بدهم اینطور نیست.

فلاحی‌ پور: اعتراضات باید با گفتگو حل شوند
فلاحی‌پور درباره اظهارنظر خود درباره ناآرامی‌های اخیر افزود: من در پست اینستاگرامم نوشتم که همه ما مردم یک کشور هستیم و اینکه این اتفاقات افتاده به هیچ وجه خوب نیست، ما مردم دوستی و مهربانی هستیم و باید با گفت‌وگو مسائل را حل کنیم.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: از نظر من ما باید به اعتراضات گوش دهیم اما از سوی دیگر نباید اعتراضات منجر به ایجاد فضای ناامنی در جامعه شود.

ما می‌توانیم به حرف هم گوش کنیم و بدون خشونت و عصبانیت مشکلات را حل نماییم.
https://jahannews.com/vdcjmieoouqevxz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjmieoouqevxz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *