سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۲

جبران خسارت آسیب دیدگان در اغتشاشات

شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 815448
پلیس پایتخت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد خسارت آسیب دیدگان در اغتشاشات اخیر برآورد و جبران می‌شود.
جبران خسارت آسیب دیدگان در اغتشاشات
به گزارش جهان نيوز، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد، در پی حوادث اخیر که دشمنان همه تلاش خود را به کار بستند تا به خیال خام خود اتحاد، انسجام و یک‌پارچگی کشورمان را به مخاطره بی‌اندازند و آشوب و التهاب و ناامنی را در کشور ایجاد کنند و با اجیر کردن عناصری که در حقیقت دشمن ملت بزرگ ایران ‌ هستند تلاش کردند که ناامنی را در کشور نهادینه کنند و اتفاقاتی را رقم زدند که در این راستا به برخی شهروندان و خسارت‌های مادی و مالی وارد شد.

پلیس به منظور دفاع از حقوق شهروندان اعلام کند، شهروندان گرانقدر که در حوادث اخیر متحمل خسارت های مادی و مالی شدند برای برآورد و جبران خسارت به مقر پلیس پیشگیری پایتخت واقع در میدان انقلاب مراجعه کنند.
 
https://jahannews.com/vdchkmn6623nzkd.tft2.html
jahannews.com/vdchkmn6623nzkd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدحسین
Iran, Islamic Republic of
این مبالغ را باید از اغتشاشگران بگیرید - نه از جیب مردم
داریوش نوری
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام من و خانواده ام در شهر کرمانشاه زندگی
میکنیم در اغتشاشات اخیر در داخل کوچه فرعی درب منزل شخصی خودمون بچه ۴ ساله من مورد اصابت چندین ساچمه قرار گرفت که بعد از زحمت پزشکان محترم داخل بیمارستان چند تا که سطحی بود بیرون کشیدن اما ۶ تاش باقی موند الان هم به هر کجا مراجعه میکنم میگن هنوز هیچ دستور العملی به ما ابلاغ نشده خواهش میکنم اگر اطلاع دارید ما را راهنمایی کنید ممنون میشم خسته نباشید.