شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

هلاکت ۲ عضو گروهک تجزیه‌طلب جیش‌الظلم

شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 813894
در پی اقدامات تروریستی گروهک تروریستی جیش الظلم در زاهدان، "عبدالمجید ریگی" و "یاسر شه‌بخش" دو عضو برجسته گروهک تجزیه‌طلب جیش الظلم به هلاکت رسیدند.
هلاکت ۲ عضو گروهک تجزیه‌طلب جیش‌الظلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در پی اقدامات تروریستی گروهک‌ تروریستی جیش‌الظلم در زاهدان که منجر به شهادت 19 تَن و مجروحیت 20 نفر شد، «عبدالمجید ریگی» و «یاسر شه‌بخش» دو عضو برجسته گروهک تجزیه‌طلب جیش الظلم به هلاکت رسیدند.

همچنین سپاه پاسداران اعلام کرد که پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به تروریست‌های جیش الظلم خواهد داد.

به گزارش تسنیم، بعد از نما‌ز جمعه روز گذشته زاهدان، عده‌ای از افراد ناشناس و تجزیه‌طلب، به‌سمت کلانتری 16 زاهدان در نزدیکی مسجد مکی حمله‌ور شدند و مقرّ انتظامی را مورد تعرض قرار دادند. آنها بعد از خسارت به دیوارهای کلانتری اقدام به پرتاب سنگ و مواد آتش‌زا به داخل کلانتری 16 کردند که در نهایت این اقدام تروریستی 19 شهید و 20 مجروح داشت.
 
https://jahannews.com/vdcaoenay49n6a1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaoenay49n6a1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انقلاب اسلامی در برابر فتنه های شدید تر از این سرافراز بوده است. عده ای فتنه گر راه به جایی نمیبرند. تمامی مردم سیستان از شیعه و سنی دلباخته انقلابیند.
Iran, Islamic Republic of
عزیزان سپاه باید هرچه سریعتر این منطقه را هم همچون منطقه کردستان عراق از وجود نحس این انگلهای پست فطرت پاک کنند.