جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شمسایی: برای بالا بردن پرچم و سرافرازی ایران تلاش می کنیم/ همه باید به جوان‌ها کمک کنیم

شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 813344
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برای بالا بردن پرچم و سر افرازی مردم عزیز ایران از هیچ تلاشی در جام ملت‌های آسیای کویت دریغ نمی‌کنیم.
هدف تیم ملی فوتسال در قهرمانی آسیا
به گزارش جهان نيوز، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت‌وگو با فارس در مورد آخرین وضعیت تیم ملی  فوتسال اظهار داشت: بامداد امروز ساعت 1.50 تهران را به مقصد قطر ترک کرده و از آنجا با پرواز ترانزیت به کویت رفتیم. 

وی ادامه داد: در این دوره  تیم ملی نسبت به سال‌های گذشته تغییرات زیادی داشته است و ما با تیمی جوان  راهی مسابقات شدیم. به جرات می‌گویم از 14 بازیکن 10 نفر از آنها برای اولین بار است به تورنمنت بین‌المللی اعزام می‌شوند. از روز اول گفتم برای من و کادر فنی فرقی ندارد که چه کسی به تیم ملی دعوت می شود زیرا به دنبال بهترین‌ها هستیم. 

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد غیبت محمدرضا سنگ سفیدی، ملی پوش باسابقه تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، گفت: محمدرضا یکی از بازیکنان پرتلاش و با سابقه تیم ملی است. وی در تایلند به خوبی به تیم کمک کرد اما متاسفانه طبق اعلام پزشکان نمی تواند به دلیل مصدومیت همراه تیم ملی در کویت باشد. با نظر کادر فنی بهمن جعفری به جای سنگ سفیدی به این مسابقات اعزام می‌شود. 

شمسایی افزود: همه قابل احترام هستند. چه بازیکنان جدید و چه قدیم. همگی بازیکنان قدیم با تمام قدرت  برای اقتدار تیم ملی کشورشان تلاش کردند و از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی دریغ نکردند این تلاش و کوشش قابل تقدیر و ستایش هست.  در حال حاضر آنها جای خود را به بازیکنان جوان دادند. همه ما باید به این جوانها کمک کنیم تا انشاءالله بتوانند مثل آنها موفق شوند. 

وی در مورد سطح مسابقات جام ملت‌های آسیا در کویت گفت: مثل همیشه با تمام قدرت در این مسابقات حاضر می‌شویم. در این مسابقات به دعای خیر مردم کشورم نیاز داریم. مردم همیشه برای تیم ملی و ملی پوشان کشور سنگ تمام گذاشتند. از آنها می خواهم مثل همیشه ما را دعا کنند و ما هم  برای بالا بردن پرچم و مردم عزیز ایران از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
https://jahannews.com/vdcayenay49n6e1.k5k4.html
jahannews.com/vdcayenay49n6e1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *