جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۶

منبع آگاه امنیتی: بیش از ۱۲۰۰ نفر از عاملان موثر در اغتشاشات اخیر شناسایی شده‌اند

شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 813322
یک منبع آگاه امنیتی گفت: با هوشمندی نیروهای امنیتی و همکاری مردم و حتی معترضین حوادث اخیر، بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اغتشاشات اخیر شناسایی و برخی از آنها دستگیر شده‌اند.
بیش از ۱۲۰۰ نفر از عاملان موثر در اغتشاشات اخیر شناسایی شده‌اند
به گزارش جهان نيوز، یک منبع آگاه امنیتی در گفت‌وگو با تسنیم گفت که با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و همکاری مردم و معترضین به حوادث اخیر نزدیک به هزار و 200 نفر از عاملان موثر و تحریک‌کنندگان اغتشاشات اخیر شناسایی شده‌اند.

وی گفت: ماجرای اعتراض داشتن برخی هموطنانمان با اغتشاشگری، حمله به مراکز نظامی، تخریب اموال عمومی و تحریک به آشوب تفاوت می‌کند؛ ضمن تکرار توصیه به هموطنان عزیز و بخصوص جوانان برای هوشیاری در مقابل فرصت‌طلبی عناصر بدسابقه در بهره‌گیری از اعتراض و تبدیل آن به اقدامات آشوبگرانه، تاکید می‌کنیم که با آشوبگران قاطعانه مواجهه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، احمد وحیدی وزیر کشور شب گذشته ضمن تسلیت مجدد به خانواده مهسا امینی و تاکید بر پیگیری پرونده ایشان در وزارت کشور، گفته بود: "من به خانواده‌ها توصیه می‌کنم که فرزندانشان را هدایت و از آن‌ها مراقبت کنند تا اسیر دست دشمنان این ملت نشوند؛ قطعاً کسانی که در اغتشاشات حضور داشتند، شناسایی می‌شوند و کسانی که مواضع غلطی در این ماجرا گرفتند، اکنون با روشن شدن واقعیت‌ها لازم است مواضع‌شان را اصلاح کنند".
https://jahannews.com/vdcgxw97xak9qw4.rpra.html
jahannews.com/vdcgxw97xak9qw4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
از وزیر کشور می خواهیم همان گونه از به دنبال بررسی دقیق پرونده مرگ مرحومه مهسا امینی است پیگیری پرونده شهادت و قتل تعدادی از بسیجیان و مردم عادی به دست اراذل و اوباش و تروریست های کرد و غیر کرد هم باشد.
Iran, Islamic Republic of
ببخشید، اشتباه منفی زدم.
Iran, Islamic Republic of
این درد زایمان تولد ابرقدرتی ایرانه
دوستان غمتون نباشه
این مملکت صاحب داره
پرچم امام حسین رو آتش میزنن دارن ریشه خودشونو آتش میزنن
Iran, Islamic Republic of
ما قلبمون مطمئنه ولی به اشد مجازات رسیدن این اشرار پلید باعث افزایش امنیت مردم و حفظ جان و مال آنها است
Darius
Iran, Islamic Republic of
شاعر می‌گوید
جان گرگان و سگان از هم جداست
متحد جانهای مردان خداست

اینها فکر میکنند که با هم متحد هستند. اینها عقیده‌ای با ارمانشون که بی بند و باری میباشد ندارند. نمیبینید که تا دستگیر می‌شوند دم از ندامت می‌زنند؟.
Iran, Islamic Republic of
آیا باز هزینه های ترمیم خرابی آشوبگران از بیت المال خواهد بود