جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۷
دستور رئیس دستگاه قضا:

با عناصر اصلی اغتشاشگر و منابع ترویج دروغ و شایعات برخورد سریع و بدون اغماض صورت گیرد

جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 813205
زئیس قوه قضائیه دستور داد تا در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آن‌ها در سراسر کشور و مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای، برخورد بازدارنده طبق قانون صورت گیرد و در تکمیل و رسیدگی به پرونده‌های قضایی آن‌ها هم تسریع شود.
با عناصر اصلی اغتشاشگر و منابع ترویج دروغ و شایعات برخورد سریع و بدون اغماض صورت گیرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، خطاب به آن‌ها دستور داد در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آن‌ها در سراسر کشور و مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای، مخلان آرامش شهروندان و امنیت روانی مردم، افرادی که به اموال عمومی و دولتی خسارت وارد کرده‌اند و در برابر پلیس تمرد می‌کنند، مرتبطین با سرویس‌های جاسوسی خارج از کشور برخورد بازدارنده طبق قانون صورت گیرد و در تکمیل و رسیدگی به پرونده‌های قضایی آن‌ها هم تسریع شود.

رئیس قوه قضائیه کلیه دادستان‌ها و مسؤولان قضایی ذیربط در نقاط مختلف کشور را مکلف و موظف کرد، در این راستا بدون هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی و در چهارچوب موازین قانونی اقدام کنند.

رئیس دستگاه قضا همچنین در این تماس‌ها با اشاره به شگرد دشمنان و عناصر وابسته به گروهک‌های معاند در برانگیختن هیجانات مردم به ویژه نوجوانان و جوانان و تحریک احساسات آن‌ها با ترویج شایعات و اکاذیب، به مسؤولان قضایی ذیربط در سراسر کشور دستور داد، در مورد برخورد قانونی با منابع ترویج دروغ و شایعه هم اهتمام صورت گیرد.

رئیس عدلیه تأکید کرد: نباید اجازه دهیم دشمن با سوء استفاده از موقعیت به وجود آمده بخشی از جامعه را که بر اساس شنیدن برخی از اخبار غیر دقیق، دارای سؤال و مطالبه می‌باشند را مسأله دار و دارای شبهه کند.
https://jahannews.com/vdcgzw97nak9qx4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzw97nak9qx4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ع.ک
Iran, Islamic Republic of
هدف بی بی سی وصدای امریکاو اینترنشنال تحریک ولگردان و دشمنان نظام این است
امیر
Iran, Islamic Republic of
این فتنه هم به حول و قوه الهی جمع خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
علی کریمی را فراموش نکنید باید محاکمه شود
Iran, Islamic Republic of
آزمون مهم قوه قضاییه شروع شد
آیا جرم اغتشاشگر علیه امنیت و نوامیس و مساجد و.. کمتر از لات قمه کش و زورگیر است که اعدام می‌شود؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اموال سلبریتی ها.... باید به نفع مردم مصادره بشه چون این افراد باعث خسارات زیادی به مردم شدند.
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
به نظر من موضوع اصلا سیاسی نیست؛ بلکه عده ای عربده جو و اغتشاشگر و ... به میدان آمده اند و به تخریب اموال مردم، اموال عمومی ، بانک ها و مغازه ها دست زده اند..
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله فقط یک توصیه نباشد. .