جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تئاتر شهر امروز تعطیل است

چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 813050
تالار‌های اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی و کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه اجرایی ندارند.
تئاتر شهر امروز تعطیل است
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، تمامی آثار نمایشی به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه اجرایی ندارند، اما تمرین گروه‌های نمایشی مستفر در مجموعه نیز تا ساعت ۱۸ بعدازظهر برقرار است.

 برنامه آتی اجرا‌های عمومی آثار نمایشی به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر طی روز‌های آینده از سوی روابط عمومی مجموعه اطلاع رسانی خواهد شد.

«پدر» به کارگردانی آروند دشت آرای، «شفیره» به کارگردانی مهدی شاه پیری، «سگ‌ها و استخوان‌های مادرم» به کارگردانی مژگان خالقی، «سفید» به کارگردانی صادق برقعی، «بین دو در» به کارگردانی زیبا خادم حقیقت آثار نمایشی هستند که طی روز‌های گذشته در تالار‌های اصلی، چهارسو، قشقایی و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر بودند.

نمایش‌های «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی در تالار قشقایی و «تا اون» به کارگردانی هادی حوری در تالار سایه نیز روز سه شنبه ۲۹ شهریور ماه به اجرای خود پایان دادند.
https://jahannews.com/vdcenx8v7jh8z7i.b9bj.html
jahannews.com/vdcenx8v7jh8z7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *