يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱
۴

گردشگری؛ چاه نفت جدید امارات!

سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 812119
۱۲ میلیون نفر از هتل‌های امارات طی بازه زمانی ۶ ماهه استفاده کرده‌اند که با رشد ۴۲ درصدی مواجه بوده است.
گردشگری؛ چاه نفت جدید امارات!
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: مسئولان امارات در گزارشی اعلام کردند که این کشور طی ۶ ماه نخست سال جاری میلادی (۲۰۲۲) توانسته است بیش از ۱۹ میلیارد درهم معادل ۵ میلیارد و ۱۷ میلیون دلار درآمد در حوزه گردشگری کسب کند.

در این گزارش آمده است: ۱۲ میلیون نفر از هتل‌های امارات طی بازه زمانی ۶ ماهه استفاده کرده‌اند که با رشد ۴۲ درصدی مواجه بوده است. کاربران با بازنشر این خبر به درآمد گردشگری این کشور واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «کاش مدیران ما هم به حوزه گردشگری بیشتر اهمیت بدن چون مثل نفت تموم شدنی هم نیست و می شه همیشه ازش پول درآورد.» کاربر دیگری نوشت: «این روزها گردشگری اهمیت اش از چاه نفت هم بیشتره چون یک درآمد پایدار برای کشورها به همراه داره.»

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcjv8eohuqevvz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjv8eohuqevvz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مشکل کشور علاوه بر سوءمدیریت , تبلیغات مسموم رسانه های گفتاری و شنیداری و مکتوب وابسته به دنیای سلطه بر علیه کشور و مردم ایران است.
Iran, Islamic Republic of
ارتباط ما با دنیا طوری نیست که یک هزارم امارات گردشگر جذب کنیم
Italy
خیلی کشورها ، رابطه شون با دنیا خوبه ولی ااونقدر گردشگر ندارن بنابراین رابطه با دنیا ممکن است شرط لازم باشه ولی شرط کافی نیست
رضا
Iran, Islamic Republic of
گردشگری جنسی ، سرو انواع غذاهای حلال و حرام ، کنسرتهای غیر اخلاقی و پولشویی و... مواردی است که خیلی جاها هست ولی خوشبختانه در ایران ما نیست و ما از اینجور نون ها نخواهیم خورد .