جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بازداشت ۳۰ سارق خشن و زورگیر در تهران

دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 812064
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۳۰ سارق خشن دارای سلاح سرد و گرم که اقدام به سرقت بعنف و گوشی قاپی در سطح پایتخت می‌کردند، خبر داد.
بازداشت ۳۰ سارق خشن و زورگیر در تهران
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران در گفت‌وگو با میزان بیان کرد: یکی از اولویت‌های پلیس بحث مبارزه با جرایم خشن است که در دو هفته اخیر شدت بیشتری در این زمینه اعمال شده و با اشراف اطلاعاتی و اقتدار توانستیم تعداد قابل توجهی از متهمان و زورگیران خشن را دستگیر کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی گشت ویژه پلیس در سطح پایتخت، گفت: هدف از اجرا این طرح و فعالیت این گشت‌ها برای آن است که فاصله زمانی وقوع جرم تا کشف پرونده‌های جرایم به حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به دستگیری ۳۰ نفر از زورگیران و سارقان خشن، اظهار کرد: این متهمان در سطح پایتخت اقدام به زورگیری و خفت‌گیری از شهروندان می‌کردند که توسط همکارانم دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان به اتهام سرقت بعنف و گوشی قاپی دستگیر شدند و دو نفر از متهمان سلاح گرم و مابقی آن‌ها دارای سلاح سرد بودند.
https://jahannews.com/vdciqrav5t1azu2.cbct.html
jahannews.com/vdciqrav5t1azu2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *