دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

سانسور رونمایی از شناور مدرن شهید سلیمانی در روزنامه­‌های مدعی اصلاح­‌طلبی

چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 811531
سانسور خبرهای خوب، امیدبخش و یا دستاوردهای ملی در روزنامه­‌های طیف موسوم به اصلاح‌طلب کم کم دارد به یک امر همیشگی تبدیل می‌شود. در آخرین مورد از این روش مذموم اصلاح‌طلبان شاهد سانسور خبر رونمایی شناور مدرن شهید سلیمانی بودیم.
سانسور رونمایی از شناور مدرن ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، سانسور خبرهای خوب، امیدبخش و یا دستاوردهای ملی در روزنامه­‌های طیف موسوم به اصلاح‌طلب کم کم دارد به یک امر همیشگی تبدیل می‌شود. در آخرین مورد از این روش مذموم اصلاح‌طلبان شاهد سانسور خبر ساخت و رونمایی یک فروند شناور گشتی-رزمی مدرن با طراحی بدنه خاص بودیم.

شناور گشتی-رزمی شهید سلیمانی که با ظاهر مدرن خود در فضای مجازی و میان مخاطبان مورد استقبال واقع شد دو روز قبل و طی مراسمی با حضور سرلشکر باقری و سرلشکر سلامی رونمایی شد. این شناور به سبب ظاهر خاص می‌تواند در آب‌های بسیار متلاطم تاب‌آوری بسیار زیادی داشته باشد و همچنین قدرت مانوری آن به نسبت کشتی‌های هم‌اندازه اش بسیار بیشتر است. همچنین این شناور برای نخستین بار به سامانه پدافندی عمود پرتاب مجهز شده و در کنار اینها نیز به سامانه‌های جنگ الکترونیک و سامانه پرتاب موشک کروز مجهز است. چنین دستاوردی دیروز در روزنامه‌های طیف اصلاح‌طلب به کلی نادیده گرفته شد.

روزنامه‌های شرق، اعتماد و سازندگی به کلی این دستاورد را سانسور کردند. روزنامه مردم‌سالاری تنها به سخنرانی فرمانده سپاه در آئین الحاق این شناور اشاره کرد و بدون چاپ عکس یا تصویری از این شناور حتی از ذکر نام آن نیز پرهیز کرد. این در حالی است که در این روزنامه‌ها در شماره دیروز مواردی از قبیل یک خودروی جدید ساخت چین با تصویر معرفی شده اما این دستاورد جوانان ایرانی سانسور شده است.

در میان روزنامه‌های اصلاح‌طلب تنها روزنامه آرمان ملی که با انتشار دو عکس از این شناور و خبر آن در صفحه نخست خود متفاوت از بقیه هم طیف‌های خود عمل کرده است.
https://jahannews.com/vdcgwq97qak9qn4.rpra.html
jahannews.com/vdcgwq97qak9qn4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *