دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

حمله مرگبار زنبورهای عسل به مرد جوان

يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 811159
جوانی که در حال کمک به مادربزرگش در هرس بوته‌های باغچه بود، ناخواسته موجب تحریک زنبور‌ها در کندوی عسل می‌شود و این عصبانیت زنبورها باعث می‌شود بیش از 20 هزار بار گزیده شود.
حمله مرگبار زنبورهای عسل به مرد جوان
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، تصویری از یک مرد جوان که بیش از ۲۰ هزار بار مورد گزش زنبور‌های عسل قرار گرفته و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

ماجرا از این قرار است که جوانی به نام «آستین بلامی» اهل اوهایو، در حال کمک به مادربزرگش در هرس بوته‌های باغچه پشت خانه‌اش بوده که ناخواسته موجب تحریک زنبور‌ها در کندوی عسل می‌شود و این عصبانیت زنبورها باعث می‌شود بیش از 20 هزار بار گزیده شود.

در این حادثه زنبور‌ها علاوه بر آستین به مادر و عمویش نیز حمله کردند و به همین علت آن‌ها نتوانستند به آستین کمک کنند. در ادامه ماموران آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند و آستین را از دست زنبور‌ها نجات دادند. آستین با اورژانس هوایی به مرکز پزشکی منتقل شد و پس از آن به همراه مادربزرگش به بیمارستان محلی انتقال یافت.
https://jahannews.com/vdccpsq4o2bqss8.ala2.html
jahannews.com/vdccpsq4o2bqss8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *