جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

شگرد برخی نانوایان برای دور زدن طرح یارانه نان

شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب: 811001
برخی نانوایی‌ها برای سود بیشتر و دور زدن کارتخوان‌های هوشمند نان خود را به صورت اینترنتی عرضه می‌کنند.
شگرد برخی نانوایان برای دور زدن طرح یارانه نان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، علی اکبر نصری سرآسیا رئیس بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: برخی نانوا‌ها با نرم‌افزار اسنپ قرارداد بسته‌اند، اما در صورتی که آزادپز باشند و گران‌فروشی صورت بگیرد با آن‌ها برخورد و سهیمه آرد را کم می‌کنیم.

وی گفت: در صورت مشاهده تخلف نانوایان در مرحله اول ۳۰ درصدجریمه می‌شوند، مرحله دوم ۵۰ درصد و مرحله سوم کل سهمیه آرد قطع می‌شود.

رئیس بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد تاکید کرد: نانوایی‌هایی که سهمیه آرد یارانه‌ای دریافت می‌کنند حق فروش در فضای مجازی و به صورت اینترنتی را ندارند، چون نان بر اساس نوبت فروش می‌رود و باعث ایجاد صف می‌شود.
 
https://jahannews.com/vdciuzavzt1azu2.cbct.html
jahannews.com/vdciuzavzt1azu2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


313
Iran, Islamic Republic of
وضع خرابتر از ایناست نان با کیفیت پخت می شه ولی یا اینترنتیه یا سر از سوپر مارکت ها با چند برابر قیمت در میاره .خیلی زود مغازه نونوایی رو تعطیل می کنن و فکر میکنی تعطیله ولی داخل مغازه نونها رو بسته بندی می کنن و به سوچر مارکت ها می فرستند. اصلا باید فروش نان در سوپر مارکت ها ممنوع بشه و خود نانوایی ها بفروشن. به داد مردم برسین .اصلا ساعت پخت رو رعایت نمی کنن و می گن اردمون تموم شده.
Iran, Islamic Republic of
بعضی از نانوایان با پاشیدن کنجد روی نان انر گرانتر میفروشند و چون با کارت مبلغ را حساب میکنند پول کنجد ونایلون را همانند آرد محاسبه میکنند و در ازای پول کنجد و نایلون از سهمیه نان آنان حساب میشود چهت اطلاع