جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

راهنمای خرید بلیط جام جهانی +قیمت

سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 809324
راهنمای خرید بلیط جام جهانی +قیمت
میزبان بیست و دومین جام جهانی فوتبال کشور قطر می‌باشد، این اولین باری است که یک کشور عربی میزبانی از این مسابقات را بر عهده خواهد داشت. تماشای فوتبال از سکو‌ی استادیوم‌های لوکس و زیبای قطر می‌تواند تمام آرزو‌های یک عاشق فوتبال را تحقق بخشد. اگر شما هم مایل به آشنایی با تور جام جهانی قطر و خرید بلیط هواپیما قطر هستید تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید.

خرید بلیط جام جهانی قطر
علاوه بر پول کافی برای تهیه بلیط و رزرو هتل های دوحه  و.. برای تماشای فوتبال از سکوهای ورزشگاه در جام جهانی باید خوش شانس نیز باشید. خرید بلیط جام جهانی از طریق سایت رسمی فیفا انجام می‌شود و از نزدیک 17 میلیون نفر ثبت نام کننده در این سایت تنها 800 هزار نفر شانس برنده شدن دارند که امیدواریم یکی از این برنده‌های خوش شانس شما باشید. در زیر قدم به قدم شما را برای خرید بلیط جام جهانی راهنمایی می‌کنیم.

مرحله اول: ثبت نام در سایت فیفا
در قدم اول شما باید در وب سایت رسمی فیفا ثبت نام خود را انجام دهید. ثبت نام در سایت فیفا بسیار ساده است و تنها به اطلاعاتی مانند ایمیل، نام، نام خانوادگی، کشور، تاریخ تولد و .. نیاز است.

مرحله دوم: درخواست خرید بلیط جام جهانی 2022
بعد از ثبت نام در سایت فیفا، در صفحه اصلی بر روی گزینه Random selection … apply for tickets now کلیک کنید، منتظر بمانید و در صفحه جدید باز شده بر روی گزینه Apply for tickets now کلیک کنید.

مرحله سوم: قوانین مربوط به خرید بلیت جام جهانی 2022 قطر
در این مرحله قوانین حاکم بر جام جهانی 2022 برای شما نوشته شده است، بعد از مطالعه قوانین بر روی گزینه Submit or edit your ticket application کلیک کنید. با زدن بر روی این دوباره نیاز به وارد کردن اطلاعات کاربری خود در سایت فیفا می‌باشید، بعد از وارد کردن اطلاعات حساب خود بر روی گزینه Sign in کلیک کنید.

مرحله چهارم: وارد کردن اطلاعات شخصی
در این مرحله نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصی خود مانند جنسیت، نام، نام خانوادگی، ملیت و ... می‌باشد. بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی، سایت از شما می‌خواهد که تیم مورد علاقه خود را نیز انتخاب کنید.

اگر مایل به تماشای بازی‌های تیم ملی کشورمان در جام جهانی قطر می‌باشید بر روی گزینه Suporter Tickets & Conditional supporter tickets  کلیک کنید، با کلیک بر روی این گزینه بازی‌های کشور عزیزمان ایران در مرحله مقدماتی و در صورت صعود به مراحل بالاتر نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی select می‌توانید کتگوری بلیط و تعداد نفرات بلیط را مشخص کنید.


در ادمه در خصوص قیمت بلیط‌های جام جهانی و تور جام جهانی قطر برای شما همراهان توضیحاتی ارائه شده است.

قیمت بلیط های جام جهانی 2022 قطر
بلیط‌های عمومی که در سایت فیفا به صورت قرعه کشی در اختیار افراد مختلف قرار گرفته است در 4 درجه (کتگوری) مختلف قابل خرید هستند.

کتگوری 1
گرانترین بلیط عادی جام جهانی، بلیط عمومی فیفا در کتگوری 1 است. این بلیط صندلی‌های روبه روی جایگاه مربیان و پشت سر مربیان را شامل می‌شود که از زاویه دید بسیار بالایی برخوردار هستند. قیمت بلیط‌های کتگوری 1 حدود 800 ریال قطر (6 میلیون تومان) است.

کتگوری 2
از هر ملیتی که باشید می‌توانید بلیط کتگوری 2 را تهیه کنید و در 4 گوشه ورزشگاه بنشینید و فوتبال خود را تماشا کنید. قیمت این بلیط‌ها حدود 600 ریال عربستان (حدود 4/5 میلیون تومان) می‌باشد.

کتگوری 3
این دسته مربوط به صندلی‌های پشت دروازه می‌باشد که دید مطلوبی ندارند، قیمت این بلیط‌ها به مراتب کمتر از کتگوری 1 و 2 می‌باشد. قیمت بلیط‌های کتگوری 3 برابر 250 ریال عربستان (2 میلیون تومان) می‌باشد.

کتگوری 4
بلیط کتگوری 4 مخصوص شهروندان خود قطر است، قیمت این بلیط‌ها تنها 40 ریال عربستان (300 هزار تومان) است.


قیمت‌های بالا برای دور مقدماتی جام جهانی می‌باشد و با شروع دور حذفی مرحله به مرحله قیمت بلیط ها نیز افزایش پیدا خواهند کرد (با توجه به اینکه کتگوری 4 مربوط به شهروندان قطر می‌باشد در زیر به قیمت این کتگوری اشاره نشده است).

قیمت بلیط‌های مرحله یک هشتم نهایی
• کتگوری 1: 1000 ریال قطر (حدود 7/5 میلیون تومان)
• کتکوری 2: 750 ریال قطر (حدود 5/6 میلیون تومان)
• کتگوری 3: 350 ریال قطر (حدود 2/6 میلیون تومان)

قیمت بلیط مرحله یک چهارم نهایی
• کتگوری 1: 1550 ریال قطر (حدود 11/6 میلیون تومان)
• کتگوری 2: 1050 ریال قطر (حدود 7/8 میلیون تومان)
• کتگوری 3: 750 ریال قطر (حدود 5/6 میلیون تومان)

قیمت بلیط مرحله نیمه نهایی
• کتگوری 1: 3480 ریال قطر (حدود 26 میلیون تومان)
• کتگوری 2: 2400 ریال قطر (حدود 18 میلیون تومان)
• کتگوری 3: 1300 ریال قطر (حدود 9/7 میلیون تومان)

قیمت بلیط دیدار رده بندی
• کتگوری 1: 1550 ریال قطر (حدود 11/6 میلیون تومان)
• کتگوری 2: 1100 ریال قطر (حدود 8/2 میلیون تومان)
• کتگوری 3: 750 ریال قطر (حدود 5/6 میلیون تومان)

قیمت بلیط دیدار پایانی
• کتگوری 1: 5850 ریال قطر (حدود 43/8 میلیون تومان)
• کتگوری 2: 3650 ریال قطر (حدود 27/3 میلیون تومان)
• کتگوری 3: 2200 ریال قطر (حدود 16/5 میلیون تومان)

قیمت تور جام جهانی
هزینه تور جام جهانی تا حدود زیادی به نوع بلیط و جایگاهی که قصد تهیه آن را دارید بستگی دارد. تور جام جهانی قطر شامل بلیط رفت و برگشت به قطر و اقامت در هتل‌های این کشور می‌باشد. اکثر تورهای جام جهانی به صورت 7 روزه برنامه ریزی شده است. عاشقان فوتبال می‌توانند بلیط‌های جام جهانی قطر را به سه صورت تکی، چهار استادیومی و بلیط بازی‌های یک تیم خاص تهیه کنند. توجه کنید که امکان کنسل کردن بلیط و عودت وجه پرداختی به هیچ عنوان وجود ندارد.

هزینه تورهای این دوره جام جهانی به نسبت جام جهانی روسیه افزایش چشمگیری داشته است و میانگین هزینه برای یک دوره 7 روزه از 21 میلیون تومان تا 500 میلیون تومان متغیر است.

جمع بندی
برای افرادی که سابقه سفر به کشورهای خارجی و رویدادهای ورزشی را ندارند، بهترین گزینه سفر به همراه یک تور کار بلد و حرفه‌ای است. علی بابا با کادری حرفه‌ای و با دانش یک سفر رویایی با تور را برای شما به ارمغان می‌آورد. چنانچه قصد خرید تور جام جهانی قطر و یا بلیط هواپیما قطر را دارید، بهترین گزینه برای شما علی بابا می‌باشد. با آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2022 قطر.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *