پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

نیروی دریایی سپاه یک فروند شناور را نجات داد

سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 809280
رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه چهارم دریایی ندسا یک فروند شناور مغروق را از غرق‌شدن کامل نجات دادند.
نیروی دریایی سپاه یک فروند شناور را نجات داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، بعدازظهر دوشنبه یگان شناوری ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه بنا به درخواست کمک از یک فروند شناور لنج باری در سواحل بندر مقام اعلام آبگرفتگی و خرابی کرده بود با تلاش رزمندگان نیروی دریایی سپاه و نیرو‌های بسیج دریایی ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم در ابتدا شناور را یدک کرده و به بندر مقام برای رفع مشکل به‌وجود آمده منتقل و امداد رسانی را به صورت کامل انجام و شناور مذکور را از غرق شدن نجات دادند.
 
رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور سردار علیرضا تنگسیری فرمانده این نیرو موظف شدند با تقویت سطح آمادگی رزم و حفظ تأمین امنیت مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران در خلیج‌فارس و تنگه هرمز به هر شناوری که در پهنای خلیج فارس دچار مشکل و آسیبی شود به صورت شبانه روزی کمک و امدادرسانی کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *