جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مدیر برکنار شده دولت روحانی همچنان حقوق می‌گیرد

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 809224
درحالی مدیرعامل سابق منطقه آزاد ارس اوایل خرداد امسال برکنار شده بود که دبیر شورای عالی مناطق آزاد دستور داد حقوق وی تا اطلاع ثانوی پرداخت شود.
مدیر برکنار شده همچنان حقوق می‌گیرد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، اوایل خردادماه امسال و پس از حاشیه‌های فراوان محسن نریمان از مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد ارس برکنار و مجید کیانی به‌عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شد.

محسن نریمان معاون اسبق وزیر راه و شهرسازی بهمن سال 96 با حکم مرتضی بانک دبیر وقت شورای‌عالی مناطق آزاد به‌عنوان مدیرعامل منطقه آزاد ارس منصوب شده بود. طی 5 سال (از سال 96 تا 1401)منطقه آزاد ارس و شخص مدیرعامل سابق با حواشی متعددی روبه‌رو بوده که یکی از مهم‌ترین آنها موضوع بازنشسته بودن نریمان بود.

در حالی بیش از 2 ماه از رفتن مدیرعامل سابق منطقه آزاد ارس می‌گذرد که دبیر شورای عالی مناطق آزاد به مدیرعامل این منطقه دستور داده حقوق و مزایای محسن نریمان تا اطلاع ثانوی پرداخت شود.

سعید محمد در دستور خود به همکاری مدیرعامل سابق در کارگروه پارلمانی و برنامه هفتم توسعه اشاره و تاکید کرده تا اطلاع ثانوی حقوق و مزایای وی از سازمان منطقه آزاد ارس پرداخت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *