جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

خط تولید شاسی بلند باکیفیت ژاپنی در کانادا را ببینید! +فیلم و عکس

سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 808035
همانند برند لکسوس، فرهنگ شرکت تی‌ام‌ام‌سی به شدت بر کیفیت متمرکز است. این تعهد به کیفیت، مجموعه تی‌ام‌ام‌سی را به یکی از بهترین شرکت‌های خودروسازی جهان تبدیل کرده است.
خط تولید شاسی بلند ژاپنی در کانادا +فیلم و عکس
به گزارش جهان نيوز، بخش کانادایی شرکت تویوتا موتور (تی‌ام‌ام‌سی) به تازگی تولید خودروهای شاسی بلند لوکس لکسوس ان‌اکس و لکسوس ان‌اکس هیبرید را برای بازار آمریکای شمالی آغاز کرده است.

در سال 2003، تی‌ام‌ام‌سی نخستین تاسیسات تویوتا در خارج از مرزهای ژاپن بود که تولید خودروهای برند لکسوس در آن آغاز شد و از آن زمان تاکنون بیش از 1.5 میلیون دستگاه خودرو لکسوس آر اکس و لکسوس آر اکس هیبرید از خط تولید آن خارج شده‌اند.

تیامامسی؛ بازوی کانادایی تویوتا با کیفیتی منحصر به فرد
به گفته فرانک ووس، رئیس تی‌ام‌ام‌سی، انتخاب این مجموعه برای تولید مدل های لوکس لکسوس ان‌اکس و لکسوس ان‌اکس هیبرید نشان دهنده اعتمادی است که شرکت تویوتا موتور به تیم حرفه ای تی‌ام‌ام‌سی، تعهد ما به کیفیت و تمرکز بر مشتری دارد.

"همانند برند لکسوس، فرهنگ شرکت تی‌ام‌ام‌سی به شدت بر کیفیت متمرکز است. این تعهد به کیفیت، مجموعه تی‌ام‌ام‌سی را به یکی از بهترین شرکت های خودروسازی جهان تبدیل کرده است. این مجموعه در کل 20 جایزه جی.دی. پاور دریافت کرده است که بیش از هر کارخانه خودروسازی دیگر در قاره آمریکا و دومین کارخانه برتر در سراسر جهان است."

در سال 2018، تی‌ام‌ام‌سی از سرمایه گذاری 1.4 میلیارد دلار کانادا برای راه اندازی پلتفرم معماری جهانی جدید تویوتا خبر داد که افزایش انعطاف‌پذیری، کارایی بیشتر در تولید و ارائه محصولات برتر را ممکن می‌کرد.

این سرمایه گذاری به تی‌ام‌ام‌سی اجازه داد تا برای تامین تقاضای روزافزون خودروهای شاسی بلند و مدل های الکتریکی شرایط تولید خود را تغییر دهد. در ابتدا خودروهای تویوتا راو4 و تویوتا راو4 هیبرید وارد خط تولید شدند و اکنون مدل های لکسوس ان‌اکس و لکسوس ان‌اکس هیبرید نیز به این خط تولید افزوده شده‌اند.

تی‌ام‌ام‌سی نه تنها بزرگ‌ترین خودروساز کانادا محسوب می شود، بلکه شرکت پیشرو در زمینه ارائه خودروهای الکتریکی در این کشور نیز است.

تی‌ام‌ام‌سی بیش از 30 سال است که به تولید وسایل نقلیه در کانادا مشغول است و در حال حاضر بیش از 8500 نفر عضو تاسیسات این شرکت هستند. تویوتا از سال 1985 بیش از 9.2 میلیارد دلار کانادا در بخش های عملیاتی کانادایی خود سرمایه گذاری کرده است و طی این بازه زمانی بیش از نه میلیون خودرو تولید کرده است.

در حال حاضر، تی‌ام‌ام‌سی به تولید مدل های تویوتا راو4، تویوتا راو4 هیبرید، لکسوس آر اکس 350، لکسس آر اکس 450 هیبرید، لکسوس ان‌اکس و لکسوس ان‌اکس هیبرید مشغول است. این شرکت ظرفیت تولید بیش از 500 هزار خودرو در سال را دارد و طی پنج سال گذشته بزرگ‌ترین خودروساز کانادا بوده است.
 
 
 





مرجع : عصر ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
تویوتا واقعا یکی از بی حاشیه ترین و بهترین خودروهای جهان است...
علی
Iran, Islamic Republic of
...