چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۳
۴
گروهک سفاک؛ شماره یک

ماجرای عقیم سازی اجباری دختران در یک پادگان +فیلم

سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 807246
دخترانی که خانه خود را با هدف پیوستن به سازمان مجاهدین خلق ترک کردند دیدی رمانتیک نسبت به این موضوع داشته و رجوی را با عنوان «برادر» خطاب می‌کردند، ولی نمی‌دانستند روزی فرا خواهد رسید که «برادر مسعود» به همین زنان تجاوز کند.
ماجرای عقیم سازی اجباری دختران در یک پادگان +فیلم
گروه تاریخ جهان نيوز: پنجم مرداد سالروز شکست منافقین در عملیات مرصاد است. گروهک مشهور به منافقین پس از پذیرش قطعنامه توسط ایران، با حمایت ارتش عراق به خاک ایران حمله کرد. این مسئله اوج خیانت گروهک تروریستی منافقین و جنایت آنان علیه سرزمین مادری و هم‌وطنان خود را نشان داد چرا که در سال های بعد از انقلاب اعضای این گروهک به عنوان ستون پنجم و یا عاملان ترور چهره های انقلابی و یا ترور کور مردم بی گناه فعال بودند.

جهان نيوز به بهانه پنجم مرداد پرونده‌ای را خواهد گشود تا به فراخور زمان، جنایات این گروهک خبیث و خونریز علیه مردم ایران مرور و بازخوانی شود:

دخترانی که خانه خود را با هدف پیوستن به سازمان مجاهدین خلق در سال های دهه ۶۰ و ۷۰ ترک کردند دیدی رمانتیک نسبت به این موضوع داشته و رجوی را با عنوان «برادر» خطاب می کردند، ولی نمی‌دانستند روزی فرا خواهد رسید «برادر مسعود» به همین زنان در قالب «وظیفه اسلامی و انقلابی» خود تجاوز کند.

برخی از زنان و دخترانی که موفق به فرار از چنگال رجوی شده‌اند در مصاحبه‌های خود از وجود نظام خاص در  عضویت زنان در حرمسرای رجوی و عقیم سازی آنان در این زمینه سخن به میان آورده‌اند و حتی برخی از آنان پس از جدایی از این گروه وحشت آفرین سکوت پیشه کرده‌اند.

اغلب زنان در تشکیلات منافقین دچار افسردگی‌های شدید روحی هستند به نحوی که آنان حتی خندیدن را به دلیل جرم انگاری آن توسط رهبران مجاهدین سالهاست فراموش کرده‌اند.

خشونت و تعرض جنسی رهبر فرقه منافقین به زنان در واقع بخشی از استراتژی رجوی است که با برداشت‌های غلط از اسلام و برای رسیدن به اهداف سیاسی خود صورت می‌گیرد.

اینها تنها بخشی از اطلاعات تاسف آور از موارد بی شمار تجاوز و بردگی جنسی در این گروه‌ مسلح تندرو است و سوال اینجاست که دولت‌های غربی با چه توجیهی به این فرقهٔ خونخوار که حتی به خودشان هم رحم نمی‌کنند اجازه فعالیت می‌دهند؟
 
https://jahannews.com/vdceef8vpjh87wi.b9bj.html
jahannews.com/vdceef8vpjh87wi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدر آدم های کثیفی هستند
قجر عضدانلو
Iran, Islamic Republic of
به جای آلبانی برید قطب جنوب بهتر است.
Iran, Islamic Republic of
لابد الآنم تمام مردان فرقه باید در همون حوض ذوب در رهبری مریم رجوی شن!
Iran, Islamic Republic of
عاقبت منافقین در دنیا باید همین باشد .
در آخرت هم تا ابد در عذاب الیم خواهند بود .