جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

ابراز احساسات عراقی‌ها به فیلم «هناس»

دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 807144
بعد از اکران فیلم «هناس» در هفته نمایش فیلم‌های ایرانی در بغداد، تماشاگران عراقی به همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد ابراز احساسات و ادای احترام کردند.
ابراز احساسات عراقی‌ها به فیلم «هناس»
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، هفته نمایش فیلم‌های ایرانی در عراق، یکم مرداد با نمایش فیلم سینمایی «هناس» با حضور کارگردان این فیلم و همسر شهید رضایی‌نژاد در بغداد آغاز شد.

پس از نمایش این فیلم، تماشاگران عراقی به «شهره پیرانی» همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد ابراز احساسات و ادای احترام کردند.

گفتنی است، آیین افتتاحیه هفته سینمای ایران در بغداد با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و جمعی از مسئولان فرهنگی و مدیران سینمایی و بیش از ۸۰۰ نفر از سینما دوستان شهر بغداد برگزار شد.

در این مراسم، با حضور حسن ناظم وزیر فرهنگ و گردشگری، نوفل ابورغیف معاون وزارت فرهنگ و گردشگری، احمدحسن موسی رئیس اداره سینما و تئاتر، محمدکاظم آل‌صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران از محمد خزاعی و حسین دارابی قدردانی شد و در ادامه رئیس سازمان سینمایی لوح خود را به شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد شهید هسته‌ای تقدیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *