پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واریز سومین مرحله سود سهام عدالت

يکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 807085
مدیر فنی شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از سهامداران عدالت وجود دارند که سپرده گذاری برای واریز سود شماره شبای معتبر از آن‌ها ندارد.
واریز سومین مرحله سود سهام عدالت
به گزارش جهان نيوز، مدیر فنی شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از سهامداران عدالت وجود دارند که سپرده گذاری برای واریز سود سهام عدالت آنها شماره شبای معتبری ندارد.

آقای حسنلو گفت: امروز در سومین مرحله واریز سود سهام عدالت به جاماندگان حدود ۱۷۷ هزار تراکنش بانکی صورت گرفت که از این تعداد نزدیک به ۸۶ هزار تراکنش مربوط به سود سهام عدالت ۹۸ و ۹۱ هزار تراکنش نیز مربوط به واریزی سود عملکردی سال ۹۹ بوده است.

به گفته او: ارزش این پرداخت ها برای سال ۹۸ بیش از ۱۴ میلیارد تومان و برای سال ۹۹ بیش از ۵۴ میلیارد تومان بوده است یعنی در مجموع بیش از ۶۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان امروز واریزی سود برای جاماندگان وجود داشته است.

او می گوید: با توجه به آمار یعنی پرداخت به بیش از ۹۱ هزار نفر اکنون بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از سهامداران عدالت وجود دارند که سپرده گذاری برای واریز سود شماره شبای معتبر از آنها ندارد. افراد با مراجعه به سامانه سجام می‌توانند مراحل اصلاح اطلاعات یا ثبت نام را تکمیل تا در واریز های بعدی بتوانند سود خود را دریافت کنند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *