سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

عینک آفتابی به قیمت پول پیش خانه!

يکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 806969
قیمت برخی عینک‌های آفتابی که تنها چند ساعت از روز می‌توان استفاده کرد شوکه کننده است. این قیمت‌ها از ۴۰ هزار تومان شروع می‌شود تا مرز ۱۰۰ میلیون تومان می‌رود.
عینک آفتابی به قیمت پول پیش خانه!
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: این روزها نه تنها در مغازه‌ها بلکه در پیاده روی خیابان‌ها و حتی مترو می‌توان عینک آفتابی خرید. اما قیمت برخی عینک‌های آفتابی که تنها چند ساعت از روز می‌توان استفاده کرد شوکه کننده است. این قیمت‌ها از ۴۰ هزار تومان شروع می‌شود تا مرز ۱۰۰ میلیون تومان می‌رود.

گسترش نیوز در گزارشی نوشته: «افرادی هستند که با عینکی از کنار شما می‌گذرند و آن عینک ۷۰ میلیون تومان می‌ارزد. باور این موضوع کمی دشوار است اما حقیقت دارد. حقیقتی تلخ که عینک آفتابی بعضی از آدم‌ها به‌اندازه پول یک خودرو یا ودیعه خانه است.» کاربری در این باره نوشته: «یک خانه ۵۵ متری در محله هفت چنار ساخت ۹۲ را می‌توان با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومانی اجاره کرد. یا یک پراید صندوق دار مدل ۸۶ را می‌توان با ۷۰ میلیون تومان خرید.» 


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
همه نتيجه دولت علي بركت الله هست !!!