پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

برکناری وزیر بحرینی به خاطر دست ندادن با سفیر رژیم صهیونیستی +واکنش‌ها

شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 806946
رژیم آل خلیفه با صدور حکمی وزیر سازمان فرهنگ و آثار باستانی بحرین را به دلیل دست ندادن با سفیر رژیم صهیونیستی در منامه، برکنار کرد.
برکناری وزیر به دلیل دست ندادن با سفیر اسرائیل
به گزارش جهان نيوز، پادشاه بحرین با صدور حکمی «خلیفه بن احمد بن عبدالله آل خلیفه» را به جای «می‌ بنت محمد آل خلیفه» به عنوان وزیر سازمان فرهنگ و آثار باستانی این کشور منصوب کرد.

می‌ بنت محمد آل خلیفه به خاطر دست ندادن با «ایتان نائیه» سفیر رژیم صهیونیستی در مراسمی در خانه سفیر آمریکا در منامه، از سمت خود برکنار شد. می‌ بنت محمد پیش از این هم با دادن اجازه ساخت محله «یهودی‌نشین» به سرمایه‌گذاران یهودی آمریکایی در منامه مخالفت کرده بود.

حماس موضع وزیر بحرینی را ستود
جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای از موضع می‌بنت محمد آل خلیفه وزیر سازمان فرهنگ و آثار باستانی بحرین که حاضر به دست دادن با سفیر رژیم اشغالگر صهیونیستی نشد، تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است که موضع می‌آل خلیفه بیانگر موضع حقیقی و اصیل ملت بحرین در حمایت از حقوق ملت فلسطین و مخالفت با ادغام دشمن اصلی و مرکزی امت در منطقه است. این جنبش تاکید کرد که امت اسلامی و عربی مخالف هرگونه اقدامی در جهت عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی خواهد بود.

واکنش جبهه خلق به موضع شجاعانه وزیر بحرینی
جبهه خلق برای آزادی فلسطین از موضع می‌بنت محمد آل خلیفه که حاضر به دست دادن با سفیر رژیم صهیونیستی در منامه نشد، تقدیر کرد. جبهه خلق طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این اقدام بیانگر موضع اصیل ملت بحرین در مخالفت با تمامی شیوه‌های عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی به رغم حملات امنیتی نظام بحرین علیه مخالفان پروژه عادی‌سازی روابط است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین عموم ملت‌های عربی از جمله ملت بحرین را به مخالفت با جنایت عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی فراخواند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *