جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

خطر بیخ گوش یزدانی و قاسم پور

دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 805679
بعد از پایان کشتی انتخابی تیم ملی بین حسن یزدانی و علی کریمی صدها نفر از تماشاگرهای حاضر در سالن از روی سکوها روی تشک آمدند تا یزدانی را در آغوش بگیرند.
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: ویدئوهایی از هجوم تماشاگران بعد از پایان مسابقه حسن یزدانی و علیرضا کریمی به روی تشک کشتی بازتاب و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

ماجرا از این قرار بود که بعد از پایان کشتی انتخابی تیم ملی بین حسن یزدانی و علی کریمی صدها نفر از تماشاگرهای حاضر در سالن از روی سکوها روی تشک آمدند تا یزدانی را در آغوش بگیرند.

ویدئوهایی هم در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که نشان می‌داد برخی از علاقه مندان به کشتی به محل گرم کردن کشتی‌گیران رفته و با کامران قاسم پور دیگر قهرمان کشتی کشورمان عکس یادگاری می‌گیرند.

همه این اتفاق ها در سالن 12 هزار نفری آزادی افتاد و نکته قابل تامل این بود که از نیروهای حفاظتی خبری نبود. کاربری نوشت: «خدایی نکرده اگه یه نفر از این بین صدمه ای به یزدانی یا قاسم پور وارد می کرد، چه کار باید می کردیم؟»

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *